Ik vind eigenlijk veel dingen wel goed, als ze maar van Nederlandse bodem zijn. Ik ben geen fan van acts uit andere landen halen als je er zelf zo veel hebt. Laat eens wat van jezelf zien, ABBA mag aan de beurt komen als Zweden het wint in 2021.
Semi-final 1: opening André Rieu Te Deum. Interval act Duncan Laurence solo repetoire inclusief Arcade natuurlijk. Andere interval act: satirisch filmpje over de vooroordelen die buitenlanders over Nederland hebben. (is dit een "act"?)
Semi-final 2: opening één of ander dansgroepje die danst met een DJ die er een beat op zet. Interval act: Eurovisiemedley door Ladies of Soul. Andere interval act: satirisch filmpje over Nederland in de "rampjaren" toen het ons niet lukte te kwalificeren voor de finale.
Finale opening: Ik hoop eigenlijk op een soort samenwerking van de afgelopen acts: Anouk, The Common Linnets, Douwe Bob, OG3NE, Waylon, Duncan. Dit om de vlaggenparade heengebouwd, dus een aantal landen, refrein van een liedje, volgende landen, refrein, etc. Totdat land 26 is geweest, dan komt Duncan op en gaan ze met zijn allen Arcade zingen.
Finale interval: lieffst een act waarin de juries ook deelnemen aan de act à la Love Love Peace Peace maar dat is wel moeilijk te bedenken. Dan een DJ blok met de grote Nederlandse DJ's. Getty en Lenny zingen met zijn tweeën hun nummers. En eigenlijk wil ik ook nog Kyteman

Ik geloof er in ieder geval wel in dat NL van eigen bodem genoeg interessants kan zien te halen om niet buitenlandse artiesten erbij te hoeven halen. En ik hoop dat de intervallen niet te lang zijn want eigenlijk werd ik er op het eind van dit jaar strontziek van dat het nog steeds niet was afgelopen (of was dat omdat ik wist dat Nederland de winst weleens kon pakken?).