Ik denk dat ze er die kant mee uit gaan inderdaad. Wel jammer dat verder die knakworstenrally en de volleybal aan tafel zaten, dat geeft niet echt een lekker beeld van wat je wil zien denk ik. Terwijl zo'n klokkenluidersgilde (niks op de Dom, Breda heeft een van de mooiste torens van het land!) en zo'n sambaband mooi authentiek maar niet té cheesy of kneuterig zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vond dat voorbeeld net van het klokkenluiden in Breda wel leuk. Hoeft niet eens in Breda maar kan ook bv in de Dom in Utrecht. Of nog beter, een bekend songfestivalnummer laten spelen dat te horen is door het hele centrum.
De Caribische band is ook wel leuk en gezellig, en past bij Rotterdam. Stel je voor dat de kandidaat uit Frankrijk met de Thalys aankomt op Rotterdam Centraal en gelijk tussen zo'n zomercarnavalband komt.
Het was korfbal. En dat is wel bij uitstek een Nederlandse sport, vond ik nog niet zo gek eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er die kant mee uit gaan inderdaad. Wel jammer dat verder die knakworstenrally en de volleybal aan tafel zaten, dat geeft niet echt een lekker beeld van wat je wil zien denk ik. Terwijl zo'n klokkenluidersgilde (niks op de Dom, Breda heeft een van de mooiste torens van het land!) en zo'n sambaband mooi authentiek maar niet té cheesy of kneuterig zijn.
Het kan heel leuk zijn om te gaan fierljeppen met Lordi.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
Ik vind de kans op cringe cards nog steeds realistisch.
Dat gevoel heb ik ook helaas... ik ben ook bang dat het allemaal veel te druk over kan komen en af gaat leiden van de deelnemers.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
Sergey Lazarev in de Raod van Elf van ‘t Kielegat.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
2014 postcards Ook nog altijd mijn absolute favoriet. Een simpel concept, maar zo leuk.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:56 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook helaas... ik ben ook bang dat het allemaal veel te druk over kan komen en af gaat leiden van de deelnemers.
De postcards van 2014 blijven voor mij het beste gedaan. Goed en simpel concept, je kijkt alleen naar de artiest terwijl ze hun vlag op verschillende manieren proberen vorm te geven. Perfecte introductie van een artiest + het deelnemende land.
Zeker na DWDD vanavond, idd.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)everancier~ab6467cb/twitter:SietseBakker twitterde op maandag 13-01-2020 om 18:31:26 Nederland laat zich van z'n beste kant zien! Het aantal aanmeldingen om één van de 41 songfestivaldeelnemers te verwelkomen ging door het dak. Maar liefst 1347 aanmeldingen! #trots #openup https://t.co/CSd9CBdvgc reageer retweet
Als maker kan ik mij voorstellen dat je binnen dit concept bepaalde ideeën en wensen hebt, en mochten die er dan niet tussen zitten, dat je dan buiten de aanmeldingen ook andere partijen benadert.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:29 schreef Japepk het volgende:
Ik heb dus via-via vernomen dat het Bloemencorso van de Bollenstreek buiten deelname om is benaderd voor een postcard. Jammer wel, want het corso van de Bollenstreek is ook nog eens enorm oubollig. De corso's van Zundert, Lichtenvoorde of Valkenswaard zijn veel meer de moeite waard.
En jammer dat ze om inzendingen vragen als ze alsnóg zelf de boer op gaan. Tussen die 1347 moeten best 40 fatsoenlijke hebben gezeten. Ik weet er in elk geval één
Je hebt aan één van deze genoeg, dus een beetje variatie wil je natuurlijk ook hebben.quote:waarbij inzendingen van vrijwilligersorganisaties, koren, fanfares, studentenverenigingen en orkesten de hoofdmoot vormen. Ook sportclubs scoren flink - roeiverenigingen en zeilclubs voorop -, evenals carnavalsverenigingen.
Ja voor zulke dingen hoop ik dus dat ze zelf mensen benaderd hebben, omdat ze laatst ook al zeiden dat ze nog geen aanmeldingen hadden van schaatsclubs. Zo'n wedstrijd in maart lijkt me dan zo'n perfect moment waar je ook zelf toch best naar kan vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:57 schreef Jason22 het volgende:
Ik, als schaatsliefhebber, hoop zo dat dweilorkest kleintje pils zich ook heeft aangemeld!
Zou toch fantastisch zijn als de deelnemer mag meelopen en feesten in een vol Thialf! In maart is daar nog een grote schaatswedstrijd, dus zou prima kunnen toch qua opnameperiode?
Hey ja, leuk maar hij mag niets spoilen zegt hij dus we zullen er wel niet veel van mee gaan krijgen zoals bij Israël vorig jaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:01 schreef joko97 het volgende:
Het lijkt er op dat Vincent Bueno van Oostenrijk al een postcard heeft opgenomen in Rotterdam.
Hij zegt dat hij een geweldige tijd heeft gehad in Rotterdam en bedankt ook iedereen die er bij aanwezig was.
Sturen we Netta naar Barneveld vanwege de kippenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sergey Lazarev in de Raod van Elf van ‘t Kielegat.
Chingiz die samen met 20 huisvrouwen een Hema-worst naar binnen werkt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 10:09 schreef lashatumbai het volgende:
Volgens mij heeft hij iets van gebreakdanced in urban Rotterdam
Hoezo denk je dat, want dat haalde ik niet uit z'n instastory. Heb je aanvullende info?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:09 schreef lashatumbai het volgende:
Volgens mij heeft hij iets van gebreakdanced in urban Rotterdam
Had de livestories en profielen van de getagde mensen ook bekeken. Zat o.a. een breakdancer tussen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat, want dat haalde ik niet uit z'n instastory.
Ah oké! Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:53 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Had de livestories en profielen van de getagde mensen ook bekeken. Zat o.a. een breakdancer tussen.
Ze nemen eerst de postcards op van mensen die de finale niet gaan halen zodat het in de finale gewoon zonnig is.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:17 schreef joko97 het volgende:
AlIcia uit Polen zet in haar Instagram story: Amsterdam we're coming.
Dus die zal ook wel een postcard gaan opnemen.
P.s
We krijgen toch straks niet alleen maar postcards met slecht weer toch?
Oofff.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze nemen eerst de postcards op van mensen die de finale niet gaan halen zodat het in de finale gewoon zonnig is.
Grapje, Polen zie ik zelfs nog wel verrassenquote:
Vasil (Noord-Macedonië) gaat morgen zijn postcard opnemen!twitter:esc_macedonia twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 12:33:54 And, last but not least, Vasil with fly tomorrow to The Netherlands to film the Eurovision postcard! #openup 🇲🇰 reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:44 schreef Momo het volgende:
Hoop nog steeds dat Rusland hun postcard opneemt in Maaskantje
quote:
Ook Blas is in Amsterdamtwitter:eurovision_tve twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 13:28:00 🛬 Tras un pequeño retraso en el vuelo, y desde las 5:30 horas en pie, @BlasCanto ya ha llegado a Ámsterdam🇳🇱 para grabar su postal de @Eurovision 2020#BlasEnÁmsterdamMira👉🏼https://t.co/5IFPCazFqP https://t.co/43YfpEBY0y reageer retweet
Wie is deze tweede van (voor ons) rechts, ? Of vraag ik nou iets doms, ?quote:
Er zijn geen domme vragen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie is deze tweede van (voor ons) rechts, ? Of vraag ik nou iets doms, ?
Dank je, . Ik ga straks googlen! Ik heb een beetje een woonwagenkampsmaak in mannen en snorren, .quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen!
Tweede van rechts is de, eh, ‘zanger’ van Little Big.
Arilena is er ook!twitter:Arilena_Ara twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:20:41 Quick breakfast before going on set! ? @Eurovision https://t.co/IZ6pOizEN5 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |