SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hoort er wel een beetje bij toch, zijn per slot van rekening kunststudenten die zich verzetten tegen het kapitalistische systeem, als ik goed naar Cornald heb geluisterdquote:Op zondag 19 mei 2019 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
Sneue actie van ze, met die Palestijnse vlag
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
Sneue actie van ze, met die Palestijnse vlag
Mijn verzoekjequote:
Kuzu?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?
Verzoekjes? Draai S/X nog maar eens.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoort er wel een beetje bij toch, zijn per slot van rekening kunststudenten die zich verzetten tegen het kapitalistische systeem, als ik goed naar Cornald heb geluisterd
Ik had de stream nog niet open, maar die mafklapper van denk was ook in Israel vrijdag.quote:
Op Twitter zei iemand: Kuzu zou eens moeten proberen om met een Armeense vlag op een plein in Ankara te gaan rondlopen.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?
damn die had ik niet meegekregenquote:Op zondag 19 mei 2019 03:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had de stream nog niet open, maar die mafklapper van denk was ook in Israel vrijdag.
Die hele actie van Denk ook tegen PVV/FVD en vergelijken met 2e wereldoorlog en genocide etc.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op Twitter zei iemand: Kuzu zou eens moeten proberen om met een Armeense vlag op een plein in Ankara te gaan rondlopen.
Bij dat soort figuren is verontwaardiging altijd selectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |