Joh.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:25 schreef TLC het volgende:
Die promo van Pauw moet toch haast wel van tevoren zijn opgenomen
Macedonië won de jury ook in onze semi volgens mijquote:Op zondag 19 mei 2019 08:11 schreef TLC het volgende:
Wat ik niet snap, hoe kan Duncan de halve finales hebben gewonnen en nu als derde zijn ge-eindigd achter Zweden en Noord-Macedonie die allemaal in dezelfde SF zaten ????
Correctquote:Op zondag 19 mei 2019 08:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Macedonië won de jury ook in onze semi volgens mij
Ja combi televote + juryquote:Op zondag 19 mei 2019 08:30 schreef TLC het volgende:
Ik had gelezen dat Duncan ook de SF gewonnen had namelijk
Niet te doenquote:Op zondag 19 mei 2019 08:34 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een ongelofelijk spannende puntentelling dit keer.
Dat komt door die Franstaligen.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Belgische vakjury naait ons vrijwel altijd. Stelletje Calimero's.
Ja, en dat Zweden gewoon doodleuk niet eens top 5 haaldequote:Op zondag 19 mei 2019 08:51 schreef Em31 het volgende:
Manier van bekend maken blijft toch een beetje raar ook zo he. Dat het op het eind tussen Nederland en Zweden ging ipv Nederland en Italië.
Ja, dit las ik ook bij een comment onder Youtube. Anders hadden o.a. Noorwegen en Italië meer aandacht gekregen bij de puntentelling en nu veel minder...quote:Op zondag 19 mei 2019 08:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, en dat Zweden gewoon doodleuk niet eens top 5 haalde
Jij ook een goedemorgen 😂quote:Op zondag 19 mei 2019 09:13 schreef bianconeri het volgende:
Wel interessant dat een keer geen politiek beladen land het wint.
En iemand met een ontzettend slaapverwekkend optreden ipv een groots spektakel.
Wat een verschil trouwens tussen het nummer met auto tune en live
Klonk live echt nergens naar. Misschien waren al die anderen daarom ook wel valse kraaien.
Samen met Duncan. Door de spanning.
Nou hopelijk bestaat deze onzin volgend jaar niet meer. Voice of Holland kent nog meer zangtalent.
Jaquote:Op zondag 19 mei 2019 08:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, en dat Zweden gewoon doodleuk niet eens top 5 haalde
Maar de UK werd laatste.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:28 schreef superniger het volgende:
Met een blanke zanger had Zweden gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |