Bron: https://www.avrotros.nl/e(...)e-eruit-in-tel-aviv/quote:Op zaterdag 11 mei heeft Duncan Laurence zijn tweede repetitie, in de Expo Tel Aviv.
Op zondagavond 12 mei zal Duncan Laurence over de oranje loper lopen voor de openingsceremonie van het Eurovisie Songfestival, wat online live te volgen is. Op woensdag 15 mei, de dag voor de tweede halve finale, schuift Duncan Laurence in de ochtend aan bij 'Op weg naar de finale' op NPO Radio 2. Vervolgens heeft de zanger op deze woensdag de eerste dress rehearsal en in de avond de tweede dress rehearsal, waarbij de vakjury punten geeft.
Op de dag van de tweede halve finale op donderdag 16 mei heeft Duncan Laurence de derde en laatste dress rehearsal en gaat tijdens de live-uitzending als zestiende op.
Social media van Duncan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
So true.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:49 schreef TLC het volgende:
Dat nummer van Zweden is iedereen dinsdag al vergeten
Dat kan al lang niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:51 schreef quirina het volgende:
Hup Nederlanders die in hetbuitenland zitten allemaal even stemmen met je buitenlandse telefoonnummer.
Oh ja 😢quote:
Nou, je had me een uur geleden moeten zienquote:
komt goedquote:Op zondag 19 mei 2019 00:56 schreef Unites het volgende:
Ik kan het gewooooon niet aaaan...
Marco en Trijntje kom er maar in!
Nee johquote:Op zondag 19 mei 2019 00:56 schreef grazz het volgende:
tranen beginnen te komen..... shit...het gaat gebeuren
quote:
Tottenham Hotspur/Lucas Moura.quote:
Waar?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar?![]()
Deze is ook voor Ilse he. Had toen al moeten winnen met de CL.
Ja want meestal moest het over gay,racisme,oorlog,vrede,vrijheid etc gaan.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Goed zo Ducan. ''This is for music first''
Opdonderen met dat politiek correcte geneuzel.
Dat!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Goed zo Ducan. ''This is for music first''
Opdonderen met dat politiek correcte geneuzel.
Waarom?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat!
Ben alleen bang dat Ilse nu weer reden heeft om Waylon zwart te maken
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat mooi dit!!Ik ben 3x overleden het laatste uur.
Nou dat doet ze eigenlijk niet. Ze weigert er over te praten en dat is alleen maar klasse.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat!
Ben alleen bang dat Ilse nu weer reden heeft om Waylon zwart te maken
Omdat ze mooi weer kan bitchen over Waylon🙄quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:11 schreef Unites het volgende:
[..]
12 punten voor haar!
OFTEWEL: ILSE MOET IN DE SELECTIECOMMISSIE!
tijd om duitsers en engelsen te pestenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu tijd om het zout bij /r/eurovision te oogsten!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oooooooh dit is toch geweldigquote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef grazz het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Net an.quote:
Niet schamen. Je bent niet de enige. Ben zo blij voor dit subforum. Voor ons. Voor NL. Voor Duncan. Voor Ilse. Voor Cornald. Yes man!!!quote:
#ME2quote:Op zondag 19 mei 2019 01:14 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Echt he! Vooral aan het begin! Ik was zoooo kwaad.
Nooit meer vergeten dit.quote:
Die 90+ punten van Zweden.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Em31 het volgende:
dit was toch niet normaal spannend
ik ben helemaal dood
Regel jij de kaartjes Greys 😍❤quote:Op zondag 19 mei 2019 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Net an.
Echt effe keihard gejankt
En nu kunnen we lekker naadloos door met dit forum naar de organisatie![]()
![]()
![]()
Misschien nu wel ja, ze heeft anders genoeg over gesneerd. Met haar “onschuldige buurmeisje” actquote:Op zondag 19 mei 2019 01:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou dat doet ze eigenlijk niet. Ze weigert er over te praten en dat is alleen maar klasse.
Ik had wel zo'n gevoel dat Zweden en Macedonie echt niet te televote zouden winnen, maar ik vond Italië vanavond zo goed. dacht echt dat het italie zou wordenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:14 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Echt he! Vooral aan het begin! Ik was zoooo kwaad.
❤❤❤❤quote:Op zondag 19 mei 2019 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Net an.
Echt effe keihard gejankt
En nu kunnen we lekker naadloos door met dit forum naar de organisatie![]()
![]()
![]()
Ik iets meer dan bijna..quote:
Is nog niet bepaald. Hoogstwaarschijnlijk Rotterdam. Daar is meer ruimte dan in en rond de Ziggo Dome (Amsterdam).quote:Op zondag 19 mei 2019 01:15 schreef einzeinz het volgende:
Waar gaat het nu door? Op de Belgische zender sprak de presentator over Amsterdam of Rotterdam.
Echt toen hij daar liep, toen hij daar stond, ik kon het gewoon nog niet gelovenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Nooit meer vergeten dit.Voelt onwerkelijk dit
Ja, maar dit!?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:15 schreef Unites het volgende:
[..]
Hadden eerlijk gezegd wel meer verwacht hoor
Typhoonquote:Op zondag 19 mei 2019 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Mare welke NL artiest gaat Duncan overtreffen?
Ben al aan het F5'enquote:Op zondag 19 mei 2019 01:17 schreef grazz het volgende:
Kan iemand straks linkje naar persco plaatsen als je hem vindt
Bwaah, Kutnummer!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n gevoel dat Zweden en Macedonie echt niet te televote zouden winnen, maar ik vond Italië vanavond zo goed. dacht echt dat het italie zou worden
Zwolle wees zelfs genoemdquote:Op zondag 19 mei 2019 01:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Is nog niet bepaald. Hoogstwaarschijnlijk Rotterdam. Daar is meer ruimte dan in en rond de Ziggo Dome (Amsterdam).
Samequote:Op zondag 19 mei 2019 01:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het weer 44 jaar duurt ben ik 78.
Een Belg.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Mare welke NL artiest gaat Duncan overtreffen?
Je zag zelfs niet eens meer hoe hoog die Zweed geeindigd isquote:Op zondag 19 mei 2019 01:16 schreef vencodark het volgende:
Ik zie nu het gezicht van die Zweedse zanger!![]()
![]()
Wel beeeetje zielig.
De sporthal van Sluisquote:Op zondag 19 mei 2019 01:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Is nog niet bepaald. Hoogstwaarschijnlijk Rotterdam. Daar is meer ruimte dan in en rond de Ziggo Dome (Amsterdam).
Ja, ik kijk ookquote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij is op NPO 1, dus persco zal nog even duren
Toen ze die laatste paar tellen samen in beeld waren, duwde ik die Zweed keihard opzij. Hahaha.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je zag zelfs niet eens meer hoe hoog die Zweed geeindigd is
Dat heb ik ook gemistquote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
winnaar met 280 puntenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:20 schreef MagicIsland1 het volgende:
zijn de resultaten van de semi finals al vrijgegeven?
Maar wie is die Emma toch?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef Japepk het volgende:
Omg die emma heeft ook echt een gestagede reactie gekregen met vuurwerkfonteinen. Houd haar héél ver bij ESC2020 vandaan please
Huppelkutje dus!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef MissHobje het volgende:
Die Emma ging helemaal los gillend 😂😂😂😂😂🙈🙈🙈
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja. Ik had precies hetzelfde gevoelquote:Op zondag 19 mei 2019 01:21 schreef lashatumbai het volgende:
Wat een rare avond, ik had er geen hoop meer in. Hoe is dit topic verlopen? Heb ik veel om terug te lezen?
Doe toch niet zo overdreven.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:21 schreef Limoniume het volgende:
Wat een geweldig einde.
Ik heb geen stem meer over, tranen hebben gevloeid..
Nu bijkomen!
Laat mensen gewoon blij zijn en verpest de sfeer niet altijd zo.quote:
Nope!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:20 schreef MagicIsland1 het volgende:
zijn de resultaten van de semi finals al vrijgegeven?
Bemoei je er niet mee en laat mensen genieten op hun eigen manier, zak hooiquote:
Hoezo 'altijd zo'quote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Revanches het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon blij zijn en verpest de sfeer niet altijd zo.
Daar gingen ze voor dit jaar, zeiden ze nog.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef Em31 het volgende:
Dat de televote het voor ons zou doen had ik nou echt niet verwacht
Die Emma moet je afvoeren!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:20 schreef Em31 het volgende:
Emma roast Madonna even voor 200 miljoen mensen jezus
Ik hou ervanquote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat ze in Zweden echt PISSED zijn nu hoorgebeurt ze gewoon weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |