Heeft hij ook pillen ?quote:
I hear you calling me at nightquote:
is dat van Fuego?quote:
Ja tot morgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga bier drinken en echt muziek luisteren. Wel hoop ik dat Nederland uiteraard wint.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga bier drinken en echte muziek luisteren. Wel hoop ik dat Nederland uiteraard wint.
quote:
Overmorgen danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee nog niet tot morgen vriend. Helaashaha
Tja, bij die ESF-zooi hoef je niet na te denken, dus dat is wel handig om tussendoor te doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja. We zitten in de go-live week. Dit jaar beetje raar. Veel wachten op anderen en dan op knopjes drukken...en dan weer half uur wachten. Tijd opgevuld met ESF zooi lurken
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:26 schreef Prisha het volgende:
ALLEMAAL INHAKEN NU 40+ ers...HALLELUJAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
INHAkEN TONJAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:26 schreef tonja het volgende:
Wat zou er door het hoofd van een buitenaards wezen heen gaan, die op onze planeet stuit tijdens het ESF en even kijkt waar de homo sapiens zich zoal mee amuseert
het wordt weer tijd voor een feesiequote:
quote:
Je leeft maar één keerquote:
Geboren: 16 augustus 1958 (60 jaar), Bay City, Michigan, Verenigde Statenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe oud is ze ondertussen? Tegen de 60 toch?
man man verschrikkelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Swedish cook is ook leuk van Noorwegen
Noorwegen en San Marinoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Swedish cook is ook leuk van Noorwegen
ze is opquote:
Ondertussen al een GILF dus. Nou ja, niet dat ik Madonna nou echt aantrekkelijk heb gevonden ooit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geboren: 16 augustus 1958 (60 jaar), Bay City, Michigan, Verenigde Staten
quote:
quote:
oh, dat hoef ik niet te overwegenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen overweeg ik ook een verplicht nummertje
Ik doe het voor zes miljoen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:38 schreef Prisha het volgende:
ik voor een half miljoen. Ben niet zo moeilijk.
Bietje verlegeeeehhhquote:
damn jij bent high maintenance. Zes maar liefstquote:
Heb je alle armbanden en kruizenkettingen en zo om?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
YOU get a million, YOU get a million, EVERYBODY gets a million!
Ja, dat leek me wel voldoende.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
damn jij bent high maintenance. Zes maar liefst
Ja, vind ik ook wel lekker klinken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is Arabisch altijd leuk in muziek
Beetje zenuwachtigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is Arabisch altijd leuk in muziek
MadHonaaaaaaahquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:42 schreef Prisha het volgende:
Adam Curry zei dat altijd zo overdreven,Madooonnnaaaaa
ja zoquote:
De aliens komen eraan!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh hij heeft ook alufolie hij hoort er bij
Of dat leuk is moet nog blijken, maar spannend is het welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:42 schreef sacha het volgende:
ik probeer Aap al 3 jaar bij te brengen dat alleen de puntentelling leuk is
quote:
Ook dat is eigenlijk al niet meer leuk met eerst die jurypunten en dan nog eens het publiek.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:42 schreef sacha het volgende:
ik probeer Aap al 3 jaar bij te brengen dat alleen de puntentelling leuk is
ook een soort van GertJan. Ze zijn overalquote:
neuhquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb nog steeds niets gezien. Mis ik iets?
that's just like. Wow.quote:
Aandacht, kennelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
nee hoor, wij kijken een hysterische film op npo1, een recensie volgt laterquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
Ja ineens zie je overal Gerrittenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ook een soort van GertJan. Ze zijn overal
Ook niet eigenlijk. Ah D. ben jij het. Uit het vooral kinderlijke onz topic. Daarom reageer je zoquote:
Oei, dan ga ik nog even doorquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
Heren, we houden het gezellig nu. Luistert naar mij. Want anders
Ik was alweer klaar hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
Heren, we houden het gezellig nu. Luistert naar mij. Want anders
Rekken en strekken en wat piemel trekken want daar houden ze ook wel van tijdens die show in de kleedkamers.quote:
Als je banaan blijft hangen, dan...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:48 schreef Charmian het volgende:
kijk 'nana banana' blijft tenminst hangen
die right said fred-wannebe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:48 schreef Prisha het volgende:
Ze probeert een Serhatje te doen...haar nananana klinkt nergens naar
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
die right said fred-wannebe bedoel je?
quote:
Nu denkt iedereen, die Serhat was zo slecht nog niet, en gaan ze stemmenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:48 schreef Prisha het volgende:
Ze probeert een Serhatje te doen...haar nananana klinkt nergens naar
51% nu, zie ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn weer terug op 50% bij de bookies
quote:
quote:
Ik hou Serhat van de 0 afquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:51 schreef Prisha het volgende:
nanananananananaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
SERHAAAAAATTTTTTT
wie had dat nou gedacht...geweldig idee om het nog een keer te laten zienquote:
Het is vaak een samenvatting na een reclame op een terug blik waarna een reclame blok komt en dan krijg je weer een samenvatting waarna reclame en dan heb je wat highlights en een kleine discussie waarna reclame. Etc etc.quote:
Echt ?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is vaak een samenvatting na een reclame op een terug blik waarna een reclame blok komt en dan krijg je weer een samenvatting waarna reclame en dan heb je wat highlights en een kleine discussie waarna reclame. Etc etc.
Bij het songfestival is er geen reclame.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is vaak een samenvatting na een reclame op een terug blik waarna een reclame blok komt en dan krijg je weer een samenvatting waarna reclame en dan heb je wat highlights en een kleine discussie waarna reclame. Etc etc.
Every nightquote:
Is dat serieus Nederland 1, 2 of 3?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij het songfestival is er geen reclame.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Is dat serieus Nederland 1, 2 of 3?
quote:
reutapreut awokkaflokquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Italy is mijn favo en de swedish cook
Volgend jaar pas?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik ben het volgend jaar toch weer vergeten wie gwonnen heeft
Ik volgende week alquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Ik ben het volgend jaar toch weer vergeten wie gwonnen heeft
Die worden dus op precies dezelfde manier in de repetities geoefend. Woord voor woordquote:
Nederland voor de D.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef D. het volgende:
Noorwegen voor de leuk, Slovenië voor de relax
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die worden dus op precies dezelfde manier in de repetities geoefend. Woord voor woord
Samequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef D. het volgende:
Noorwegen voor de leuk, Slovenië voor de relax
Oja, douchen moeten we natuurlijk ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sameen San Marino voor onder de douche...lekker bleren
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |