Ha haquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ten eerste, ik had een aantal dames beloofd een foto te posten, heb ik niet gedaan. En waarom, ik heb het baardje toch niet weggehaald
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ten eerste, ik had een aantal dames beloofd een foto te posten, heb ik niet gedaan. En waarom, ik heb het baardje toch niet weggehaald
Ten tweede, hoe is het hier voor de rest met iedereen?
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.Gewoon een foto van jezelf posten dus.
Was het nou dat jij geen berichten meer mocht posten?quote:
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Dat zou toch eens fijn zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het nou dat jij geen berichten meer mocht posten?
Dus al die posts dat je het ging scheren waren gewoon om te aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.
Die staat gewoon in mijn fobo hoor, nou ja ok misschien 8 maanden oudquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.Gewoon een foto van jezelf posten dus.
Minstens 7,5 maand te oud dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die staat gewoon in mijn fobo hoor, nou ja ok misschien 8 maanden oud
Klopt, ik scheer niet mijn hele baard maar hou deze wel bij, dus delen zijn gladquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.
Is dat recent? 2 weken? Damn...quote:
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijf je wakker om Duncan te zien verliezen?
Ik heb gezapt. Nog tenenkrommender dan de rest van dat festijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.
Was NL een beetje ok?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.
Ok, ik zal straks de eindstand naar mijn moeder smsen want die slaapt al voor de uitslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |