Mallerdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
De regels zijn echt vaag hier op dit malle forum. Ik snap er zelf echt geen zikkepit meer van.
Die ene mod van pta die kan het wel uitleggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
De regels zijn echt vaag hier op dit malle forum. Ik snap er zelf echt geen zikkepit meer van.
Aaaah ja zeker. Die stomme Sounddragon met zijn bolle hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die ene mod van pta die kan het wel uitleggen
Nou nou nou Samuel zo ben je niet opgevoedquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Aaaah ja zeker. Die stomme Sounddragon met zijn bolle hoofd.
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:03 schreef Samuel24 het volgende:
Kan iemand een linkje posten waar iedereen zijn notes kan bekijken?
Aaaah goedzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:05 schreef julius123 het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Goede posting. Nu doen alsof jij je notes niet kent, maar je huilt wel weer over de ontvangen notes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:03 schreef Samuel24 het volgende:
Kan iemand een linkje posten waar iedereen zijn notes kan bekijken?
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goede posting. Nu doen alsof jij je notes niet kent, maar je huilt wel weer over de ontvangen notes.
Oeps, oelewapper
Moet je ook niet willen. De mods bestaan voornamelijk uit zelfpijpende songfestival freaklovers.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
Als je daarmee je zin krijgt in de zandbak, moet je dat vooral daar blijven doen, maar op een gegeven moment moet je je toch wel wat gaan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.
Daaaag.
Post je notes eensquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.
Daaaag.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:02 schreef Anton91 het volgende:
Nogal een aanname dat Fok! in 20 jaar nog steeds bestaat
quote:
En @Samuel24 mag dan weer niet mentionen, want dat krijg hij meteen een week ban.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:55 schreef Plompzakker het volgende:
LET OP:
Binnen 20 jaar krijg je hier een note als je een baggertopic maakt net als in dat pauperforum TRU met al die kutmods die ze sluiten.
GTWV posten mag SOWIESO niet maar het mentionen van @:Samuel24 mag verdomme wel![]()
![]()
Tenzij ik andere mensen hinder mag ik gewoon @:Samuel24 mentionen dat scheelt dan alweer
Ik zat effe net te checken na een tijdje, want was de link kwijt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:05 schreef julius123 het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Gelukkig zijn er ook nog topmods zoals @onlogisch @Renesite en @haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. De mods bestaan voornamelijk uit zelfpijpende songfestival freaklovers.
2 wekenquote:Op zondag 19 mei 2019 18:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Is Samuel weer gebandhoe dan? Die gozer is zo autistisch en aardig als de pest
Volgens mij hebben ze de pik op hem, omdat hij een makkelijk slachtoffer is.quote:
Die pta mod zal wel weer hebben lopen janken bij de adminsquote:Op zondag 19 mei 2019 18:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de pik op hem, omdat hij een makkelijk slachtoffer is.
Ik bedoel, hij is pas 3 dagen free
Lobiquote:Op zondag 19 mei 2019 18:12 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog topmods zoals @:Onlogisch @:Renesite en @:Haags_Kwartiertje
Ik heb notes voor het zeggen dat iemanf kuttopics maaktquote:Op zondag 19 mei 2019 18:12 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik zat effe net te checken na een tijdje, want was de link kwijt.
Heb ook gewoon notes voor reacties als "allochtonenknuffelaar" en "kansenparel" in NWS
Maar reacties die daar 100x erger zijn, mogen wel
Oh ja en een note omdat ik blijkbaar aan framing doe, omdat ik vroeg of iemand mij met de dood bedreigd aangezien diegene het volgende zei:
"Zonder Hitler zouden de meeste Moslims nu dood zijn"
Haags kwartiertjequote:Op zondag 19 mei 2019 18:12 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog topmods zoals @:Onlogisch @:Renesite en @:Haags_Kwartiertje
Moet ik aan @Vanillekwark vragenquote:Op zondag 19 mei 2019 19:03 schreef Gehrman het volgende:
@:Plompzakker hoeveel notes heb je al gekregen voor dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |