Mallerdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
De regels zijn echt vaag hier op dit malle forum. Ik snap er zelf echt geen zikkepit meer van.
Die ene mod van pta die kan het wel uitleggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
De regels zijn echt vaag hier op dit malle forum. Ik snap er zelf echt geen zikkepit meer van.
Aaaah ja zeker. Die stomme Sounddragon met zijn bolle hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die ene mod van pta die kan het wel uitleggen
Nou nou nou Samuel zo ben je niet opgevoedquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Aaaah ja zeker. Die stomme Sounddragon met zijn bolle hoofd.
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:03 schreef Samuel24 het volgende:
Kan iemand een linkje posten waar iedereen zijn notes kan bekijken?
Aaaah goedzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:05 schreef julius123 het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Goede posting. Nu doen alsof jij je notes niet kent, maar je huilt wel weer over de ontvangen notes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:03 schreef Samuel24 het volgende:
Kan iemand een linkje posten waar iedereen zijn notes kan bekijken?
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goede posting. Nu doen alsof jij je notes niet kent, maar je huilt wel weer over de ontvangen notes.
Oeps, oelewapper
Moet je ook niet willen. De mods bestaan voornamelijk uit zelfpijpende songfestival freaklovers.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Samuel24 het volgende:
Als je daarmee je zin krijgt in de zandbak, moet je dat vooral daar blijven doen, maar op een gegeven moment moet je je toch wel wat gaan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.
Daaaag.
Post je notes eensquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik huil altijd. Ik ben namelijk een gevoelsmens.
Daaaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |