Het klinkt ook heel engquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:47 schreef cafca het volgende:
Alcoholvrije Palm is niet te zuipen, btw
tegenbeterwetenintochgeprobeerd....
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:47 schreef cafca het volgende:
Alcoholvrije Palm is niet te zuipen, btw
tegenbeterwetenintochgeprobeerd....
Ja zo tofquote:
Een kanshebber, really? Kan me er niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
Dit wordt dus ook gezien als een van de kanshebbers. Alleen viel ie tijdens de repetities tegen
Ja, kreeg zo'n flesje gratis van de Appie.quote:
Madonna zal vast niet live zingenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo tofzal wel zo vals zijn als de nacht maar goed ik hou van dr
Ik kreeg vandaag een blikje Radler Grapefruit 0/0%quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, kreeg zo'n flesje gratis van de Appie.
Mijn vader zei altijd: "een gegeven paard moet je niet in de bek steken".
Hij had gelijk
Het bleek wel aan te spreken. Zijn clip tenminste. Maar live valt t dus tegen. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een kanshebber, really? Kan me er niks bij voorstellen.
Klinkt ook fout...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een blikje Radler Grapefruit 0/0%
Ik kreeg een reep milka chocolade, nescafe, een bak kwark en een beker yoghurtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een blikje Radler Grapefruit 0/0%
neu...elk liedje is 3 minuten. Dus 4 x 3quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:51 schreef Disana het volgende:
Nog maar 4 dus. Gaat natuurlijk een eeuwigheid duren.
MOrris was not Amusedquote:
Plus wat gelul tussendoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
neu...elk liedje is 3 minuten. Dus 4 x 3
Ik zit met oostenrijk mijn dochter fok en nog een whatsappquote:
dus een kwartier...iets meer. En dan 40 minuten Madonna en andere zooi.quote:
Ja, en dan krijg je nog wat gastoptredens, en dan alle punten enzo....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
neu...elk liedje is 3 minuten. Dus 4 x 3
Dat duurt dus nog best lang. Ik zal zien of ik dat volhoud, wil eigenlijk wel even weten wie er wint.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
dus een kwartier...iets meer. En dan 40 minuten Madonna en andere zooi.
Ja had voor jou wel handig geweest gelijk 1.50quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
Oh ja, zij had van die ultra hoge hakken....zo knap dat iemand daarop kan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |