SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Zaansequote:
Ach blauw of geel.. zo kleurenblind is K niet..quote:
Geen ideequote:
Ja die ken ik, maar ik snap de reference niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee
Maar dit filmpje ken je nog wel toch?
Schimmelcreme
Linksboven op de foto ligt een tube Schimpie-doder.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar ik snap de reference niet?
Zie plaatje in OP, links bovenin?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar ik snap de reference niet?
Die willen gewoon niet nog een keer winnenquote:
Ja vet manquote:
Da's een beetje uit de kluiten gegroeide gnoom.. die ook 6 woorden mag zingen.. hela e Ola..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Dit vind ik ook gaaf.
Of naja, ik vind die kale gozert gaaf.
Ja, die ander is engquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Dit vind ik ook gaaf.
Of naja, ik vind die kale gozert gaaf.
Iedere keer als ze de titel noemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vet man
Joika's ofzo
Zit wel hiermee in mijn hoofd
We trekken een mietje een leren jasje en wat ringen aan en dan is het stoerquote:
De groep die eerst gevraagd was heeft bedankt, ze moesten ietsquote:
Als iemand dit voor me geschreven had, had ik ook bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De groep die eerst gevraagd was heeft bedankt, ze moesten iets
Dit dusquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
IJsland heeft nepRammstein. Winnend nummer.
Links.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code
Zwart wit rechter achterzak dacht ik
Geen Sandra Kims meer?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:37 schreef golfer het volgende:
Net uit het ei, dit kind van 16. Zou verboden moeten zijn, kinderarbeid op het songfestival.
Nee.quote:
Geen nood. Madonna is er zo voor jouquote:
Die is intussen over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.quote:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is intussen over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.
Mijn Italiaans is niet goed genoeg..quote:
Over z'n vader.quote:
Die mag wel een rood zakdoekje in haar rechter achterzak.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:53 schreef Molo het volgende:
Volgend jaar naar Servië dus![]()
Lekker wijf wel dit
Oostenrijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:58 schreef Barreltje het volgende:
Oostenrijk ook wel een leuk liedje.. jammer dat het vals is..
Anusquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:02 schreef golfer het volgende:
De grote concurrent voor Duncan. Ik vind dat zingende vrijheidsbeeld wel leuk, maar waar zit die stok in aan vast?
Jij had al bijna een ticket gekocht?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:03 schreef golfer het volgende:
Jammer. Als ze winnen gaan we dus volgend jaar niet met z'n allen naar Aussie.
Yessss naar Aussssquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij had al bijna een ticket gekocht?
Ik haal die landen altijd door elkaar..quote:
Kan ook zonder ESF. Goedkoper ookquote:
Gaaf!! Wel eens geweest?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan ook zonder ESF. Goedkoper ook
Doe mij maar Nieuw Zeeland. Eventueel tussenstop Melbourne voor familiebezoek.
Kunnen we met z'n allen gaan, ik ga dan van Perth via Brisbane naar Sidneyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf!! Wel eens geweest?
Mijn zoon woont bij Cairns in de buurt, dus ja voor ons wordt t dan down under
Nee, nooit geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaaf!! Wel eens geweest?
Mijn zoon woont bij Cairns in de buurt, dus ja voor ons wordt t dan down under
Knock out 😻quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
De laatste jaren komt tante weer regelmatig naar NL.
Aussiemeet![]()
Pff... na anderhalf uur AAN staan (liggen) de kittens eindelijk op uit.
+1quote:
twitter:behagelslag twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 22:31:59Bedankt voor de content, doventolk #eurovision #esf19 #esf https://t.co/KAMUrO7cdx reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bij de lap?quote:
beiden hierquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef golfer het volgende:
Moshe Dayan, ben jij het?
Voor de ouderen onder ons en Israel-kenners.
quote:
Daar zou zelfs Gordon niets meer mee kunnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef Barreltje het volgende:
Kijk ik nou naar "hotter than my daughter" ?
Mijn ex schoonmoeder zou zeggen: die hep suiker op dr oogequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar zou zelfs Gordon niets meer mee kunnen
Half miljoen kreeg ze om Een Zinvolle Boodschap af te geven.quote:
Ik wil heeeeeeeel graag naar bed ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Lonaa nog wakker? Of ga je voor de uitslag naar bed
Denk aan een knikker in een beker, hand erop en dan schuddenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Als die man in een MRI moet, hoe zou dat gaan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk aan een knikker in een beker, hand erop en dan schudden
Niet in dezelfde samenstelling he?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Het grappige is, de Common linnets wonnen niet maar die lopen hier in D vaker in de radio dan al de winnaars van de laatste 10 jaar bij elkaar
Hun esf nummer bedoel ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet in dezelfde samenstelling he?
De Linnets van ESF was eenmalig en toen is Waylon wat voor zichzelf gaan doen.
Wij zitten ook een beetje te verzuchten dat we eigenijk een tv in de slaapkamer moeten..voor zulk soort momenten...quote:
Voor mijn nooit een tv in de slaapkamer. Dat is binnen een week een echtscheiding of moord.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij zitten ook een beetje te verzuchten dat we eigenijk een tv in de slaapkamer moeten..voor zulk soort momenten...
Ik heb er één, maar blijf toch meestal zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij zitten ook een beetje te verzuchten dat we eigenijk een tv in de slaapkamer moeten..voor zulk soort momenten...
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mijn nooit een tv in de slaapkamer.
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat een Serhat iedereen staat en het leven mooier maakt hè?quote:
Zuurpruim..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijd dat het orkest weer terug komt, alles live moet en geen autotune of andere computergestuurde zuut toegestaan is.
Echte instrumenten
Echt zingen
Echt orkest
Verder een klapdeur naar een alligatorbasin onder het podium voor artiesten wiens nummer bestaat uit herhaling van dezelfde 2-3 akkoorden en herhaling van steeds hetzelfde woord/zinnetje.
Ik vind Spanje erg leukquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik twijfel tussen Azerbeidzjan, oostenrijk![]()
en Spanje..
Nogal, ja.quote:
niets nieuws, het gaat voor haar doen best goedquote:
Niet haten op Serhat!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Madonna heeft naar Serhat geluisterd![]()
Wat zingt ze vies tegen de toon aan
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:59 schreef golfer het volgende:
Denk niet dat Madonna dit songfestival gaat winnen.
IJsland geloof ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, jullie hebben categorisch verzuimd de landen te vermelden waar jullie commentaar op hadden. Vooral toen kwak uitriep 'wat ben ik aan het kijken!' miste ik het betreffende land zodat ik ook kon genieten van wansmaak.
Dat was de “oud deelnemers playbacken hun cover van het liedje van een ander” ronde. In de stempauze. En dan vooral de laatste twee...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, jullie hebben categorisch verzuimd de landen te vermelden waar jullie commentaar op hadden. Vooral toen kwak uitriep 'wat ben ik aan het kijken!' miste ik het betreffende land zodat ik ook kon genieten van wansmaak.
De Autotune is uitgevallenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:59 schreef golfer het volgende:
Echt, dit was voor haar doen nog niet eens slecht, ik heb het veel erger gehoordquote:Op zondag 19 mei 2019 00:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had er geen idee van dat ze live zo slecht zingt.
En toch nog stadions uitverkopen?
Mijn hemel, livestream gevonden en dit is creeeeepyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:59 schreef golfer het volgende:
Misschien moet Kuzu even komen vlaggen ook.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:02 schreef golfer het volgende:
Ik vind dit niet zo'n geslaagde combinatie. Optreden in Israël en iets met gasmaskers.
Heb Robbie WIlliams ook eens live horen zingen. Die is ook niet altijd "toonvastquote:Op zondag 19 mei 2019 00:02 schreef kwakz0r het volgende:
Volgend jaar Mariah Carey inhuren voor een live pauze act?
Jij luistert haar vaker live? Vrijwillig?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt, dit was voor haar doen nog niet eens slecht, ik heb het veel erger gehoord
Ik heb 35 seconden kijken gehaaldquote:
Kennis was enorm fan, had concerten op video en had die vaak aanstaan. Gruwel voor je oren.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij luistert haar vaker live? Vrijwillig?
Even teveel mensen om me heen atm. Straks misschien. Als je iets vaker hoort ga je het meestal ook meer waarderenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:05 schreef Lonaa het volgende:
Je moet langer kijken, dan snap je et pas echt
Die heeft een goeie show en goeie smoelquote:Op zondag 19 mei 2019 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb Robbie WIlliams ook eens live horen zingen. Die is ook niet altijd "toonvast
Nee, doe het nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even teveel mensen om me heen atm. Straks misschien. Als je iets vaker hoort ga je het meestal ook meer waarderen
Ja, dat is ze wel vaker. Had haar geloof ik in celebrities topic op FOK ook al op foto's gezien met ooglapquote:
Volgens Graham Norton waarschijnlijk een nasty oogontstekingquote:
Wie niet?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mini kent haar klassiekers
[ afbeelding ]
Nog langer. Want we krijgen al die landen nogquote:
Presentatie is altijd beroerd en akward. Hoort erbijquote:Op zondag 19 mei 2019 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Zijn dit de stagiaires bij de tv daar? Als presentatrices?
De hysterie is echt leukquote:Op zondag 19 mei 2019 00:12 schreef minilot het volgende:
J. en ik gaan er wel heen hoor, als het volgend jaar in Nederland is!
Vast nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in
Lonaa nog wakker?
11.quote:
Wat? Een slang?!quote:Op zondag 19 mei 2019 00:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De hysterie is echt leuk![]()
Ik kreeg destijds nog een boa van Ed Nijpels. Was blijkbaar als genodigde van de grote AVROTROSfamilie uitgenodigd.
Nee, zo’n feestelijk pluizig ding waar aan het einde van de avond alle veren van verstrooid zijn.quote:
Wat een rommeltje ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:22 schreef Barreltje het volgende:
Huh? Ik snap de jury stemmen echt niet meer..
Tv uit en morgenochtend lezen hoe het is afgelopenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:22 schreef Barreltje het volgende:
Huh? Ik snap de jury stemmen echt niet meer..
Jupquote:Op zondag 19 mei 2019 00:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Stemmen dan alle landen mee, ook die niet door zijn naar de zaterdag?
Uiteraard!quote:Op zondag 19 mei 2019 00:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Stemmen dan alle landen mee, ook die niet door zijn naar de zaterdag?
Dan hou je maar vast want als de jury is geweest komen de publieksstemmen nog en kan de hele klassering veranderen.quote:
EN MISSCHIEN WINT NEDERLAND DAN WEL!quote:Op zondag 19 mei 2019 00:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hou je maar vast want als de jury is geweest komen de publieksstemmen nog en kan de hele klassering veranderen.
quote:
quote:
Ohhhhquote:Op zondag 19 mei 2019 00:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hou je maar vast want als de jury is geweest komen de publieksstemmen nog en kan de hele klassering veranderen.
Nee, gaat in een keerquote:Op zondag 19 mei 2019 00:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhhhik dacht dat dit een combinatie was. Gaan we dan weer al die landen af???
Ik weet niet wat ze dit jaar verzinnen maar vorige keren begonnen ze dan bij de laagste publieksscore per land en telden dat op bij de scorelijst. Deden de presentatoren dus ze gaan er wat sneller doorheen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhhhik dacht dat dit een combinatie was. Gaan we dan weer al die landen af???
Toch niet alles? Je hebt toch een opbouw van in ieder geval de top tien van publieksscores?quote:
Verkopen aan de hoogste biederquote:Op zondag 19 mei 2019 00:30 schreef Barreltje het volgende:
Noord Macedonië kan een ESF niet eens betalen
Ik kan wel uitslapen, maar heb morgenavond om 21.30 7 eters voor Iftar, dat gaat een latertje worden.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze dit jaar verzinnen maar vorige keren begonnen ze dan bij de laagste publieksscore per land en telden dat op bij de scorelijst. Deden de presentatoren dus ze gaan er wat sneller doorheen.
Zou niet verkeerd zijn, ik word morgen om 9 uur in het zwembad verwacht
Hoeveel hebben wij er België gegeven?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik lig in een deuk; g zegt 'vuile kut, we krijgen maar 6 punten van België'![]()
Als hij 12 of 0 punten krijgt?quote:
Die deed niet mee met de finalequote:Op zondag 19 mei 2019 00:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoeveel hebben wij er België gegeven?
Ik heb echt geen idee
quote:
quote:
Douze points!quote:
Oe, die was eng manquote:Op zondag 19 mei 2019 00:33 schreef minilot het volgende:
J. net hupsen op de bank toen creepy gastje Alexander Rybak de punten deed. Aanhoudende crush![]()
Ja, vertel mij wat! Die mag ons bed niet in hoor, J. zoekt er maar een motelletje voor.quote:
Tanden zijn al gepoetst, snuit is schoon, ik kan zo m'n bed in.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Dus we motte nog ff opblijven met deze televoting.
Nee joh. Zinloos rekken.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Barreltje het volgende:
Nou hup.. minder ouwehoeren.. meer punten..
Ja dat is niksquote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat! Die mag ons bed niet in hoor, J. zoekt er maar een motelletje voor.
Moet ik allemaal nog doen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tanden zijn al gepoetst, snuit is schoon, ik kan zo m'n bed in.
Eerste keer dat ik dat meemaakquote:
Dit:quote:
Palestijnse sjaals laten zienquote:
tja, eigenlijk zou ik dat ook kunnen doenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Palestijnse sjaals laten zien
Mag niet bij ESF
En sneu
Neh, dat doe je maar buiten sport of dit soort onzinquote:Op zondag 19 mei 2019 00:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
tja, eigenlijk zou ik dat ook kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |