SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het galoppeert inderdaad lekker door je oren.quote:
Ow..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hoort droog te zijn...
Alleen is dit door breuk bijna alleen maar poeder...
Dat ziet er wel beter uitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Toch maar even gegoogled hoe die koekjes er echt uit moeten zien
[ afbeelding ]
Dank voor de begeleiding...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Toch maar even gegoogled hoe die koekjes er echt uit moeten zien
[ afbeelding ]
TV aan en mute, Melting aan en niet-mute. En als Nederland zingt, ff andersom.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel of ik zometeen Melting ga luisteren of ESF ga kijken.
Ik zit in mijn eentje, dus dan is ESF kijken ook niet zo leuk.
Ik heb me van de week in het EFS topic best vermaaktquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
quote:
Niet twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
Ja, maar dat gaat tijdens de finale veel te hard. Anders was dat wel leuk geweest met het kijken, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me van de week in het EFS topic best vermaakt
Ik dacht dat Symph dit jaar niet zou kijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat songfestival kijken, ik verkas met de ipad naar boven
Symph zit al met smart te wachten op San Marino.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat Symph dit jaar niet zou kijken
Jij veel plezier bij het ESF, Diaan. Kijkt er iemand met je mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
En voor de anderen die hier blijven: veel plezier bij Melting!
Omdat dat van Terence Trent D'Arby is...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Waarom heet dit nummer nou niet gewoon Wishing Well?
Ja, gelukkig had ik nog wel door dat dit niet hetzelfde nummer was.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat dat van Terence Trent D'Arby is...
Afsluiten en opnieuw aanmelden is het enige dat bij mij helpt. F5 werkt eigenlijk nooit bij deze zender.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:04 schreef just me het volgende:
Ik heb al tig keer F5 ingedrukt en ik blijf Naatje horen
CTRL-F5 al geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:04 schreef just me het volgende:
Alles even helemaal afsluiten misschien?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:04 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:04 schreef just me het volgende:
Peaceman en ik kijken samen. En Lennon kijkt een beetje mee. Die wil vooral weten wie er wint, maar dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij veel plezier bij het ESF, Diaan. Kijkt er iemand met je mee?
Da's wel rigoureus.quote:
Ik dacht dat het Lindsey Buckingham was...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meende wel een stem te herkennen, maar de naam?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Woodpeckers From Space - Rubberen Robbie
Is kennelijk een Nederlandse band.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik meende wel een stem te herkennen, maar de naam?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben video kid, ik ben 6 jaar en ik doe Woody Woodpecker na: hahaha ha
Zit je weer aan de wijn van je dochter?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
Nee, mijn dochter is bij vrienden en heeft haar wijn meegenomen. Vanavond gaat ze naar een homo-feest in Utrecht. Zal wel bal zijn met het ESF.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je weer aan de wijn van je dochter?
In de bodytalk?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter is bij vrienden en heeft haar wijn meegenomen. Vanavond gaat ze naar een homo-feest in Utrecht. Zal wel bal zijn met het ESF.
Helemaal als Duncan de Europa Cup wint.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter is bij vrienden en heeft haar wijn meegenomen. Vanavond gaat ze naar een homo-feest in Utrecht. Zal wel bal zijn met het ESF.
Zonde van de koekjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
Ik ga maar cookies weggooien zonder te hoesten
Nee joh!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
Ik ga maar cookies weggooien zonder te hoesten
Wordt een Nederlands toeterfeestje dan, vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal als Duncan de Europa Cup wint.
Femke regelt morgen overigens geen huldiging op het Museumplein, de boel is daar net schoon gemaakt...
En vdSar en de Ligt zijn op vakantie, dus die kunnen geen blikjes meer vangen bij haar toespraak. Kan me voorstellen dat ze dan geen feestje meer wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal als Duncan de Europa Cup wint.
Femke regelt morgen overigens geen huldiging op het Museumplein, de boel is daar net schoon gemaakt...
Alsjeblieft...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wordt een Nederlands toeterfeestje dan, vrees ik.
Blind date?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik kom niet verder dan dat het een Nederlandse band is.
Dat vermoeden had ik ook al.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
![]()
Canadees.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
![]()
Afgrijselijke uitspraakquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Julie Covington - Dont Cry For Me Argentina
Ik verwachtte gewoon niet dat Melting deze draak zou draaien...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Madonna - Dont Cry For Me Argentina
Ik wachtte even op de stem
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Demonastraks komt ze bij Symph optreden
Ja, een nieuwe single en Say a prayer geloof ik. Daar heeft Israel waarschijnlijk veel geld voor neer moeten leggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Demonastraks komt ze bij Symph optreden
Ze had Isaac wel kunnen doen, met Im Nin Alu er doorheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe single en Say a prayer geloof ik. Daar heeft Israel waarschijnlijk veel geld voor neer moeten leggen.
Qua show is het gigantisch spectaculair, muzikaal vaak net niet, nee...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Madonna vind ik een beetje hit and miss. Sommige nummers vind ik prima, maar andere vind ik dan ook weer bagger.
Cookies aan het opeten/weggooien/verpulverenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
just me inmiddels aangehaakt? Of afgehaakt?
Die is ook Mixxx aan het installeren nu...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cookies aan het opeten/weggooien/verpulveren
Dan was ik in goed gezelschap.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geproduceerd door Stevie Wonder.
Die had niet door dat dit gewoon Kurtis Blow is...
Dat zijn kroonlanden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd waarom ze Ethiopië, Egypte, Griekenland en Zimbabwe op dat bord hebben gezet. De link daartussen dus.
....quote:
U hoort Broes?quote:
Even opnieuw beginnen danquote:
Dat ik er vanaf benquote:
In het Moonlighting-tijdperkquote:
Dan zou ik gaan slaan!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Je zal bij dat ESF in de zaal staan met allemaal van die mannen die tegen je aan staan te rijden...
De kans dat ik ooit bij een ESF in de zaal zal staan is nul.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Je zal bij dat ESF in de zaal staan met allemaal van die mannen die tegen je aan staan te rijden...
quote:
Ik zou in de verkeerde zaal staanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit bij een ESF in de zaal zal staan is nul.
Dat lijkt me ook helemaal niets..... die muziek alleen al.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh met een fles wijnquote:
just me die zich de hele avond afvraagt: "Wanneer is het voorprogramma nou afgelopen en komt Slayer?"quote:
Ik was een aantal jaar geleden bijna met wat Fokkers bij de NL voorronde meegegaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Samen met Naatje dan waarschijnlijk.quote:
Ik zou zoeken naar de EFS zaalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me die zich de hele avond afvraagt: "Wanneer is het voorprogramma nou afgelopen en komt Slayer?"
Ik ken het nummer. That's it.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Samen met Naatje dan waarschijnlijk.
quote:
welke is bas ?quote:
Bas stond nét achter de mast.quote:
Niet voor paal dusquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
Heel bekend inderdaad. Is het een Griekse televisieserie?
Als ik het post, is het waarschijnlijk.... o ja.quote:
Hoeveel Griekse tv series ken je?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
Heel bekend inderdaad. Is het een Griekse televisieserie?
Precies 0quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik het post, is het waarschijnlijk.... o ja.
[..]
Hoeveel Griekse tv series ken je?
Ah duh. Morricone. Dat spat er ook wel vanaf iddquote:
Ik heb dit nog live gezien/gehoord 2 jaar terug...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah duh. Morricone. Dat spat er ook wel vanaf idd
Oh ja, die Nikita-zangeres.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Oh, die muts van Elton John.
Rusian Nights of zo...
Zou absoluut goed scorenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit toch ongelofelijk slecht, kan zo naar het songfestival
Wel voor een ander land dan Rusland, want dan krijgt ze daar in ieder geval punten van.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit toch ongelofelijk slecht, kan zo naar het songfestival
Hoorde je dat niet?quote:
Had ik idd niet gehoordquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoorde je dat niet?
"He's just a canine runnin' 'round in heat *woof* "
Volgende is van 33 jaar geleden. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je ook een ‘hit’ van 40 jaar geleden?
Zou ook lekker scoren op een ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit swingt de pan uit, heb in die tijd een concert van ze op tv gezien, wat een feestje
Eerst zien, dan zal ik oordelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan deed Leen Bakker het beter met lamp Duncan
Ik hoop eigenlijk dat Nederland 2e wordt.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Nederland 2e wordt.
De organisatie van dat circus kost miljoenen.
Ze zijn allemaal hetzelfde. Moet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Zelfde act als afgelopen donderdag.
Saai...
We hadden het er vanmiddag over tijdens het honkballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik hoop toch wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker spontaan allemaal ...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde. Moet.
Wie?quote:
Er is helemaal niks spontaans aan. Alle acts en reacties zijn maandenlang ingestudeerd om maar zoveel mogelijk stemmen te scoren.quote:
deze hoef je toch niet te mutenquote:
Die half-opgeblazen oversized condoom op tv? Ja, die wel.quote:
Of Symph is het ESF niet aan het volgen, of je hebt een geheime liefde in huis.quote:
Jeetje, DDM. 's Morgens thee van MM en 's avonds van Symph. Doe je goed!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jeetje, DDM. 's Morgens thee van MM en 's avonds van Symph. Doe je goed!
Wat praktischquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:11 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben met een emmer naar boven gelopen met daarin een fles wijn, 'n glas, toastjes en heksenkaas, maar ik kon het zo in 1x doen
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:11 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben met een emmer naar boven gelopen met daarin een fles wijn, 'n glas, toastjes en heksenkaas, maar ik kon het zo in 1x doen
[..]![]()
![]()
Die moeten ze stenigen bij de klaagmuur...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou Kuzu trouwens ook in dat ESF-publiek staan met een palestijns vlaggetje?
Ja hoor. Met best een redelijk liedje. Gaan wel in de top 5 komen, denk ik.quote:
Idd, wat een mafkees.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeten ze stenigen bij de klaagmuur...
Is dat met die kale man ?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest even Noorwegen luisteren van mijn echtgenote...
Vond ik niet zo leuk, eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest even Noorwegen luisteren van mijn echtgenote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |