Je bedoelt wanneer ze playbackt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:22 schreef Crabapple het volgende:
Wanneer treedt Madonna op, tijdens het stemmen?
uurtje of 10, maar hoorde van een collega mod dat je beter vanaf 21.45 klaar kunt zittenquote:
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
uurtje of 10, maar hoorde van een collega mod dat je beter vanaf 21.45 klaar kunt zitten
Tot een paar weken geleden nog wel maar ze hebben het verwijderd. De NLe Unibet dan. Op de UK versie staat het nog.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:26 schreef Protoplanet het volgende:
Kunnen we op Unibet niet inzetten op het songfestival?
Hm vreemdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden nog wel maar ze hebben het verwijderd. De NLe Unibet dan. Op de UK versie staat het nog.
Ze doet twee nummers begreep ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wanneer ze een minuut of 3 op het podium staat/loopt/danst
Australië heeft volgens mij nog steeds het nadeel dat er een groep mensen is die vindt dat ze niets in ESC te zoeken hebben. Persoonlijk heb ik zoiets van 'if you're in you're in' maar goed. Kan wel effect op de voting hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:19 schreef Jesper23 het volgende:
Ik verwacht niet zo heel veel tegenstand van Australië eigenlijk. Ik denk dat de grootste tegenstand van Azerbeidzjan, Zwitserland, IJsland en misschien toch ook wel Noord-Macedonië en Malta komt.
Ja jammer. Ik had er een paar geplaatst en die blijven wel staan maar had er nog wel meer gewild.quote:
Sinds de nieuwe puntentelling snap ik er sowieso weinig meer van en het schijnt dit jaar nog vager vormgegeven te worden, dus geen ideequote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:29 schreef Japepk het volgende:
Kan iemand nog een keer uitleggen hoe het afroepen van de stemmen vanavond gaat? En wanneer we dus eventueel al blij of bedroefd kunnen zijn nog voor het bekend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |