Weet niet, over gekke optredens wordt vaak meer gezegdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:52 schreef Dollie321 het volgende:
Kunnen wij trouwens via social media etc. vanavond voordat de uitslag is al een beetje inschatten wie de televote heeft gewonnen? Door re-tweets, likes etc.? Ik weet niet hoe dat in voorgaande jaren was.
Daar zit wat in. #ijslandquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet niet, over gekke optredens wordt vaak meer gezegd
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:57 schreef Studiotje het volgende:
Het gaat gewoon zo vanavond:
Landen treden op, mensen:![]()
Duncan treed op, mensen:![]()
![]()
Rest treed op, mensen:(vergeten ondertussen het bestaan van Duncan)
Alle liedjes komen weer langs, zien Duncan weer en zitten van:![]()
![]()
![]()
en stemmen.
KLAAR LANDSLIDE INCOMMMMIIIINNNGG
Waarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om even in het bos te gaan wandelen.
Berkay Simsekquote:
Sure man..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom?Je hebt toch geen zenuwen ofzo he?
LANDSLIDEEEE
Mooi dat dat hielp!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om even in het bos te gaan wandelen.
Ik ga vanavond het vrouwtje even stucadoren denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Muren verven werkt ook heel ontspannend. Ondertussen begint de spanning weer een beetje op te bouwen.
En als hoogtepunt plamuren?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het vrouwtje even stucadoren denk ik
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Nog 8 uur, dan weten we in welke categorie het scenario van vanavond valt:
Categorie 1: Rensenbrink....tegen de paal! // En dat betekent dat Conchita Wurst het Songfestival heeft gewonnen // Kruiswijk verdedigt een comfortabele marge van drie minuten // Frank de Boer mag voor de tweede keer vandaag een penalty nemen // Hey, er klopt iets niet met de tijdmeting van Sven Kramer // Dan moet Glennis Grace in deze envelop zitten.
Categorie 2: Die geeft de bal op Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp // 38 jaar en hij heeft hem // Van Basten, goed, oh wat een goal, wat een goal, wat een schitterend doelpunt zeg // En zo hebben we vier landen met dezelfde eindscore // En dat betekent dat Michiel de Ruyter de overwinning hier in Chatham niet meer kan ontgaan*.
*Bij deze weet ik het precieze radiocommentaar niet meer, en heb ik het zelf ingevuld.
Hutss niffoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:20 schreef grazz het volgende:
Zo, ff heerlijk buiten gezeten en ook boodschappen gedaan. Hoorde weer Arcade voorbij komen in de winkel![]()
Nog steeds geen last van zenuwen overigens.Ik zie ons gewoon winnen vanavond hooren anders genoeg chocola in huis om me weer viesdik te vreten. #teamkomtgoed
De bal hing hoger en sommige camerashots waren anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele keer verschil, wat was er anders dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |