Delen en geven, doet leven.quote:
Probleem is dat het niet te doen is met het geluid aan, maar zonder werkt het weer minder op je lachspieren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om de liedjes, maar alles eromheen. De show, de hysterie, alles een beetje afkraken, eventueel toch blij zijn als Nederland wint, en anders het hele evenement nog meer afkraken
En de landen die altijd geplaatst zijn elk jaar betalen het meeste.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat het nog zo populair is mag een wonder heten.
Waar zitten we dan helemaal naar te kijken, ja toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En de landen die altijd geplaatst zijn elk jaar betalen het meeste.![]()
Zeker bij het eerste deel, lag ik dubbel om de valse noten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Probleem is dat het niet te doen is met het geluid aan, maar zonder werkt het weer minder op je lachspieren.
Die is het maar een paar keer per week met je eens?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar daar is mevrouw cafca het niet altijd mee eens
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar zitten we dan helemaal naar te kijken, ja toch.![]()
@tonja zegt altijd irritainment. Dat is wel zo'n beetje de dekking van het ESF.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar zitten we dan helemaal naar te kijken, ja toch.![]()
Beter één keer goed, dan vier keer half werk !quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is het maar een paar keer per week met je eens?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]Het zal toch geen doorgestoken kaart zijn?
Nou dat word een pittige avond iddquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ja vanavond, paar liedjes zijn leuk, de rest is meuk.
Eens! Als je dat toch geeft, dan maar meteen veul.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beter één keer goed, dan vier keer half werk !
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens! Als je dat toch geeft, dan maar meteen veul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:47 schreef FANN het volgende:
Ik zou best op Duncan willen gokken als ik een Gokje zou moeten wagen
Valt niets mee te verdienen, alleen verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lang ga je toch niet wandelen, of wel?![]()
Ah, nee, wacht, nog een tijd op een bankje zitten natuurlijk.
L2B's Mixcloud
Als ik kon kiezen? Wandelen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
DE gok kuk je sws wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |