abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2019 @ 14:31:18 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_186964029
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hij liegt niet hoor in Joegoslavië, waren ook moslims of behoorde ertoe bij, hoe schrijf ik dat potjandrie.
Ja, in Joegoslavië woonden moslims, maar niet al 2000 jaar. Waarbij de Slavische cultuur ook niet echt bij "Europa" hoort, want Europa, de EU, is begonnen in het kapitalistische West-Europa, het voorheen communistische Oost-Europa is daar later bijgekomen en zorgt voor veel frictie. Het is nooit een goed idee geweest die landen bij de EU te trekken.
pi_186964035
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Islam komt van Ancient Aliens. De piramides waren eigenlijk de eerste Kabah's.
Als ik naar het toilet ga voor een kleine boodschap zie ik wel eens isst lamm.
  zondag 19 mei 2019 @ 14:33:30 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186964056
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:31 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, in Joegoslavië woonden moslims, maar niet al 2000 jaar. Waarbij de Slavische cultuur ook niet echt bij "Europa" hoort, want Europa, de EU, is begonnen in het kapitalistische West-Europa, het voorheen communistische Oost-Europa is daar later bijgekomen en zorgt voor veel frictie. Het is nooit een goed idee geweest die landen bij de EU te trekken.
Je getroll heeft te duidelijk een politiek doel... probeer het eens wat minder dorstig en subtieler.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186964073
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:31 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is nooit een goed idee geweest die landen bij de EU te trekken.
Wat mij betreft was die hele EU niet gekomen althans niet zoals die nu is, vrijhandel en van daaruit verder totdat, men aangeeft het is genoeg geweest voor nu.
  zondag 19 mei 2019 @ 14:43:31 #105
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_186964206
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je getroll heeft te duidelijk een politiek doel... probeer het eens wat minder dorstig en subtieler.
Pardon? Welk politiek doel zie jij daarin?
pi_186964231
FvD?
  zondag 19 mei 2019 @ 14:46:25 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186964245
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:43 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Pardon? Welk politiek doel zie jij daarin?
Domrechtse dingetjes zeggen in de hoop dat mensen met je mee gaan praten om ze dan vervolgens te gotcha-en.

Je weet toch dat ik weet... kom op man we hadden dit in de DM's kunnen doen zodat je je hustle stilletjes had kunnen voortzetten maar nee hoor het moet per se in het openbaar. ;(
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186964257
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik weet... kom op man we hadden dit in de DM's kunnen doen zodat je je hustle stilletjes had kunnen voortzetten maar nee hoor het moet per se in het openbaar. ;(
Heb jij iets te verbergen dan?
  zondag 19 mei 2019 @ 14:48:46 #109
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186964275
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij iets te verbergen dan?
Nah... gewoon 1 hosselaar richting een andere hosselaar. Respect jatog.
pi_186964302
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nah... gewoon 1 hosselaar richting een andere hosselaar. Respect jatog.
Getroll toont inderdaad al het nodige respect, de deuren dichtslaan alvorens het gesprek begonnen is?
pi_186964480
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De vraag was of de Islam hoort bij Europa, niet of er plaats voor is. En als je let op zijn non verbale communicatie en intonatie dan gaat het niet te ver door dat toejuichen te noemen. Sterker: toejuichen is precies wat er gebeurde en Frans was maar wat blij met zichzelf en die reactie.

Zijn tegenspreker ging daarna echt op de vraag in en gaf aan dat er ook een hoop botste tussen een vrije westerse samenleving en de Islam.
Ja, ok, of er plaats voor is. Ze zijn er toch?

Of had je verwacht dat hij opeens zou roepen : Nee, en ze moeten allemaal weg
  zondag 19 mei 2019 @ 15:03:31 #112
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_186964483
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Domrechtse dingetjes zeggen in de hoop dat mensen met je mee gaan praten om ze dan vervolgens te gotcha-en.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb je drugs gebruikt?
  zondag 19 mei 2019 @ 15:03:58 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186964492
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb je drugs gebruikt?
Slim. Doen alsof je het niet begrijpt. Gotcha, negroe. ;) ;) ;)
pi_186964661
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, ok, of er plaats voor is. Ze zijn er toch?

Of had je verwacht dat hij opeens zou roepen : Nee, en ze moeten allemaal weg
De vraag die gesteld werd is geen retorische vraag. Ook de tegenstanders aan de andere kant van Frans zullen niet gaan roepen dat er geen plaats is voor moslims en ze allemaal weg moeten.

Hij had best iets over de vele, vaak terechte, klachten op de Islam in Europa kunnen zeggen. Of niet, natuurlijk. Maar om er hier een juichverhaal van te maken waar hij zo zelfgenoegzaam bij moet lachen is ongepast en een belediging voor de burgers die wel de problemen ervaren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186965514
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De vraag die gesteld werd is geen retorische vraag. Ook de tegenstanders aan de andere kant van Frans zullen niet gaan roepen dat er geen plaats is voor moslims en ze allemaal weg moeten.

Hij had best iets over de vele, vaak terechte, klachten op de Islam in Europa kunnen zeggen. Of niet, natuurlijk. Maar om er hier een juichverhaal van te maken waar hij zo zelfgenoegzaam bij moet lachen is ongepast en een belediging voor de burgers die wel de problemen ervaren.
Grappig. Jij ziet een juichende, zelfgenoegzaam lachende man die de burgers beledigt.

Ik zie een man die glimlacht en een veilig antwoord geeft op een vraag en dat ondersteunt met een niet-kloppend feit.

Ik denk niet dat we het eens gaan worden met elkaar.
pi_186967579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

...maar haalde het niet bij de ellende die de katholieke kerk anderhalf millennium lang veroorzaakt heeft.
zo vochten protestanen samen met de ottomanen tegen de katholieke machthebbers in wenen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beleg_van_Wenen_(1683)

samenleving zijn altijd complex. zo ook de geschiedenis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186969936
Hoe kan hij dat zeggen? In het westen (europa) zijn ze verlicht itt de islam
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 19 mei 2019 @ 20:34:02 #118
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_186971348
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2019 15:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Slim. Doen alsof je het niet begrijpt. Gotcha, negroe. ;) ;) ;)
Als je me ergens van beschuldigt, mag je uitleggen waarvan.
  zondag 19 mei 2019 @ 20:56:57 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_186971993
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:50 schreef Hamzoef het volgende:
Die gast is zo'n enge mongool he. Ongelofelijk dat er mensen zijn die op die zelfingenomen engnek stemmen.

Kijk, ik heb heb ook echt een aversie tegen bijvoorbeeld de VVD, maar ik snap nog dat mensen daar uit egoīsme op stemmen. (keur het niet goed natuurlijk).
Maar waarom zou je op deze megalomane opportunist stemmen?
Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_186973153
Onbegrijpelijk, de gespreksleidster wauwelt gewoon door en het publiek applaudisseert.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_186973259
Dat deze man zonder enig voorbehoud stelt dat de islam bij Europa hoort, is ronduit zorgwekkend. De islam is een religie die door een kleine minderheid van de Europese bevolking wordt beleden; hoofdzakelijk door migranten uit moslimlanden. Veel van de waarden waarop de islam is gestoeld, staan volkomen haaks op de normen en waarden die Europa zegt uit te dragen.

Het antwoord van Timmermans zegt wel iets over hoe EU-bestuurders denken. Het helpt ook om beter te snappen waarom de grenzen wagenwijd open staan en waarom - bijvoorbeeld - de mensensmokkelpraktijken van de Sea Watch III op geen enkele wijze worden gedwarsboomd.
pi_186973402
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dat deze man zonder enig voorbehoud stelt dat de islam bij Europa hoort, is ronduit zorgwekkend. De islam is een religie die door een kleine minderheid van de Europese bevolking wordt beleden; hoofdzakelijk door migranten uit moslimlanden. Veel van de waarden waarop de islam is gestoeld, staan volkomen haaks op de normen en waarden die Europa zegt uit te dragen.

Het antwoord van Timmermans zegt wel iets over hoe EU-bestuurders denken. Het helpt ook om beter te snappen waarom de grenzen wagenwijd open staan en waarom - bijvoorbeeld - de mensensmokkelpraktijken van de Sea Watch III op geen enkele wijze worden gedwarsboomd.
Timmermans is knettergek en ik hoop dat hij na de EU verkiezingen in Heerlen blijft, daar past hij prima.
Het laat ook zien dat het bedrijfsleven grotendeels de daadwerkelijke macht in de EU heeft.
(Net als in Nederland.)

[ Bericht 5% gewijzigd door Tanatos op 19-05-2019 22:02:21 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_186976102
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:44 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Timmermans is knettergek en ik hoop dat hij na de EU verkiezingen in Heerlen blijft, daar past hij prima.
Het laat ook zien dat het bedrijfsleven grotendeels de daadwerkelijke macht in de EU heeft.
(Net als in Nederland.)
Heerlen nog niet genoeg om zeep?
pi_186976194
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 23:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heerlen nog niet genoeg om zeep?
Timmermans: 'Ik ben van Heerlen, niet van Brussel'
pi_186976403
Die gemeente begint langzaam uit het ravijn te klimmen en dan gun jij deze Frans deze?

https://parkstadtweets.bl(...)-heerlen-nieuws.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')