Inmiddels verkocht. Wilde eerst fokkers de kans geven...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:06 schreef Mathijz het volgende:
Denk dat je 'm op ticketswap eerder kwijt bent
Ik word hier niet zo blij vanquote:Op zondag 23 juni 2019 20:59 schreef Felixa het volgende:
Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond en Greenhouse Talent komen morgen met hittemaatregelen voor het concert van dinsdag.
Waarschijnlijk de standaarddingen: flesje water zonder dop mag mee naar binnen, (extra) watertappunten. Tips als goed blijven drinken, hoofd bedekken enz.quote:
Dan nog blijft het bloedverziekend heet en dat is gewoon ruk, nóg rukker bij een Rammsteinconcert zonder aircoquote:Op zondag 23 juni 2019 21:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de standaarddingen: flesje water zonder dop mag mee naar binnen, (extra) watertappunten. Tips als goed blijven drinken, hoofd bedekken enz.
Same.quote:
quote:Beste bezoeker,
In aanvulling op de eerder gecommuniceerde praktische informatie met betrekking tot je bezoek aan Rammstein in De Kuip, willen we je door middel van deze e-mail graag informeren over de aangepaste regels in verband met de te verwachte hitte:
- Het is toegestaan om per persoon 1 leeg plastic flesje (0,5 liter) zonder dop mee naar binnen te nemen;
- Er zijn door het hele stadion extra waterpunten toegevoegd waar je gratis drinkwater kunt tappen;
- Het is toegestaan (en aanbevolen!) om een klein flesje zonnebrand mee te nemen.
TIPS
- Drink voldoende water. Als je minder dan normaal plast of als je urine donkerder wordt moet je meer drinken. Het (overmatig) drinken van alcohol is niet aan te raden.
- De kracht van de zon is waarschijnlijk ook hoog: tussen de 7 en 8. Dat betekent dat de huid al binnen 15 minuten kan verbranden. Bescherm jezelf dus tegen de zon.
- Trek luchtige kleding aan en draag in de volle zon een zonnehoed of zonneklep.
- Let extra op de mensen om je heen. Schakel indien nodig security of EHBO in.
Welk vak zat je eerst dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 12:31 schreef Felixa het volgende:
Ik kreeg vanmorgen nog een mail van Eventim dat onze kaarten wegens productionele redenen zijn komen te vervallen. Ik denk vanwege beperkt zicht ivm een van de lichtmasten. Nu van vrijwel achteraan de lange zijde naar twee vakken dichterbij het podium!
Ik hoop het niet voor je.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zit in vak P. Ben erg benieuwd of die lichtmasten niet teveel in de weg staan.
Daar zal Jan Smeets van balen want die had zijn zinnen gezet op een aparte show op het Pinkpop terrein.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Travok het volgende:
Volgend jaar naar Nijmegen, volgens hun Facebook.
Veld kaarten hierquote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Same. Ben wel blij dat ik kan zitten.
Ze doen een tour van drie jaar, dus het laatste rondje maar. Al kunnen ze prima de Goffert + Dag Pinkpop uitverkopen (had het sowieso wel verwacht vanwege Graspop in hetzelfde weekend)quote:Op maandag 24 juni 2019 16:58 schreef Cyanide- het volgende:
De kutste locatie van Nederland strikes again.
Had rondje festivals verwacht eigenlijk
Gaan we samen dood daarquote:
Dan hoop ik dat er golden circle kaarten beschikbaar komen!quote:Op maandag 24 juni 2019 16:23 schreef Travok het volgende:
Volgend jaar naar Nijmegen, volgens hun Facebook.
Ik ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Same. Ben wel blij dat ik kan zitten.
Schijnt een nieuwe evenementenweide te zijn: de Nieuwe Koers.quote:
Die zullen wel extremere situaties hebben gehad, ze gaan al een flinke tijd mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik hoop vooral dat de band het aan kan, gezien al het vuur en de energieke optredens.
Dan neem ik aan dat 2021 het rondje festivals gedaan gaat worden toch?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar zal Jan Smeets van balen want die had zijn zinnen gezet op een aparte show op het Pinkpop terrein.
Ik denk ook niet dat ze spontaan dood neer vallen morgen, meer dat het enthousiasme er misschien onder te lijden heeft.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Die zullen wel extremere situaties hebben gehad, ze gaan al een flinke tijd mee.
Mooi rijtje, iets over vvk bekend?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:11 schreef Felixa het volgende:
Dit is de hele rij voor volgend jaar:
Aarhus
Belfast
Berlijn
Düsseldorf
Göteborg
Hamburg
Klagenfurt
Leipzig
Lyon
Nijmegen
Oostende
Stuttgart
Tallinn
Trondheim
Turijn
Warschau
Zürich
Ga jij ook? Komt ff een pilsje halen dan ouwe boefquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga jij ook? Komt ff een pilsje halen dan ouwe boef
quote:
Het ging niet om een festivaloptreden. Jan Smeets was bezig om de Nijmegen show in Landgraaf te hebben. Los concert op het Pinkpop terrein. Helaas dus aan zijn neus voorbij gegaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:23 schreef Travok het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat 2021 het rondje festivals gedaan gaat worden toch?
Ach, Jan en z'n 'plannetjes'.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het ging niet om een festivaloptreden. Jan Smeets was bezig om de Nijmegen show in Landgraaf te hebben. Los concert op het Pinkpop terrein. Helaas dus aan zijn neus voorbij gegaan.
Aha, dat wist ik niet. Dan inderdaad tegenvallertje voor Jan. Maar kan me voorstellen dat de keuze niet op landgraaf is gevallen, is toch best een uithoek voor een groot deel van Nederland.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het ging niet om een festivaloptreden. Jan Smeets was bezig om de Nijmegen show in Landgraaf te hebben. Los concert op het Pinkpop terrein. Helaas dus aan zijn neus voorbij gegaan.
nijmegen ook, als je er al kan komen gezien de gigantische rij file zodra er iets is daarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:50 schreef Travok het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Dan inderdaad tegenvallertje voor Jan. Maar kan me voorstellen dat de keuze niet op landgraaf is gevallen, is toch best een uithoek voor een groot deel van Nederland.
vak SSquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:35 schreef hollandia02 het volgende:
Helaas (of niet helaas vanwege het weer) geen veldkaarten... maar kaarten boven S.
Ja drm noemde ik het inderdaad ook "Boven S", hahaha.quote:
jupquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja drm noemde ik het inderdaad ook "Boven S", hahaha.
Officieel is het geloof ik RR/TT.
idiotenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:21 schreef Noisecontrollers het volgende:
Liep net bij de MC Donalds bij de Noorderhelling en zag al aardig wat mensen met Rammstein shirts lopen. Lijkt me aardig pittig om daar nu al in de hitte te gaan zitten :p
https://www.rijnmond.nl/n(...)-fans-al-bij-de-Kuipquote:"De eerste fans meldden zich dinsdagochtend rond 05:00 uur al bij de poorten van de Kuip."
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door de beukende mensenmassa kom je toch wel op de eerste paar rijen
Nijmegen ben je vanuit de Randstad in iets meer dan anderhalf uur, dat gaat voor landgraaf niet lukken. Qua files eigenlijk nooit echt problemen gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nijmegen ook, als je er al kan komen gezien de gigantische rij file zodra er iets is daar
Ik word altijd heel blij van mensen zoals jij die laat binnen komen en denken even vooraan te kunnen gaan staan. Bij mij kom je er niet langs, en die instelling zouden meer mensen moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je beter na het voorprogramma naar binnen lopen. Door de beukende mensenmassa kom je toch wel op de eerste paar rijen
Er was zat ruimte voor aan na die voorshowquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:37 schreef Travok het volgende:
[..]
Ik word altijd heel blij van mensen zoals jij die laat binnen komen en denken even vooraan te kunnen gaan staan. Bij mij kom je er niet langs, en die instelling zouden meer mensen moeten hebben.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:56 schreef Bonken het volgende:
Was er graag bij geweest, zeker na het zien van dit soort beelden[ afbeelding ]
Precies dit, in Gelsenkirchen nog een kleine dikkie met z'n vriendjes aan z'n schouders naar achteren gejoekelt. Zijn ze ook nog beetje verontwaardigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:37 schreef Travok het volgende:
[..]
Ik word altijd heel blij van mensen zoals jij die laat binnen komen en denken even vooraan te kunnen gaan staan. Bij mij kom je er niet langs, en die instelling zouden meer mensen moeten hebben.
Dit, dat voorste vak was voor eenvoudig te bereiken en best 'rustig'. Goed pitje gehad, mooie schuimparty.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er was zat ruimte voor aan na die voorshow
Zou dat nu veel telefoontjes naar de brandweer opleveren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:56 schreef Bonken het volgende:
Was er graag bij geweest, zeker na het zien van dit soort beelden[ afbeelding ]
twitter:lifeof_milou twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 22:59:50Ik probeer ik slaap te vallen maar hoor alleen maar harde muziek....blijk ik het concert van Rammstein in de Kuip dus te horen. Note: de Kuip is hier 12km vandaan https://t.co/054GC0xbv8 reageer retweet
Dat lijkt me lichtelijk overdreven, al helpt het niet dat het de warmste nacht ooit in juni was, dus half Nederland had alles open staanquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:14 schreef Felixa het volgende:
twitter:lifeof_milou twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 22:59:50Ik probeer ik slaap te vallen maar hoor alleen maar harde muziek....blijk ik het concert van Rammstein in de Kuip dus te horen. Note: de Kuip is hier 12km vandaan https://t.co/054GC0xbv8 reageer retweet
Inversielaag!quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:46 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat lijkt me lichtelijk overdreven, al helpt het niet dat het de warmste nacht ooit in juni was, dus half Nederland had alles open staan
https://www.telegraaf.nl/(...)dsoverlast-rammsteinquote:Hitte is schuldige geluidsoverlast Rammstein
Gisteren, 22:46 in ENTERTAINMENT
Niet de wind, maar de hitte is schuldige van de geluidsoverlast van het concert van Rammstein in De Kuip in Rotterdam. De milieudienst Rijnmond heeft dinsdagavond meer dan vijftig meldingen gekregen van geluidsoverlast vanwege het concert van Rammstein in De Kuip.
Inspecteurs die in De Kuip aanwezig zijn om het geluid te meten, stellen echter dat de vergunde geluidsnormen in de omgeving niet worden overschreden. De milieudienst vermoedt dat er meer klachten dan normaal bij concerten binnen zijn gekomen omdat door de hitte het geluid op grotere afstand te horen is.
Eerder op de avond weten mensen in de omgeving die over geluidsoverlast klaagden op social media, dit aan de wind. Maar de dienst legt op haar website uit hoe het de hitte is die de overlast veroorzaakt. „Laag in de lucht hangt namelijk een zogenaamde inversielaag. Dat betekent dat een warmere luchtlaag als het ware als een deken over een koudere luchtlaag ligt. Zo’n deken, de inversielaag, vormt dan een soort deksel waar tegen het geluid weerkaatst en extra ver draagt. Ook kan het dan klinken of het geluid dat je hoort van dichtbij komt.”
De organisatie van het concert had een speciaal hitteplan afgegeven, in verband met de verwachte temperaturen. Rammstein komt in 2020 weer naar Nederland, dan voor een concert in Nijmegen. De exacte datum is nog niet bekend.
Las het ook net jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inversielaag!
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)dsoverlast-rammstein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |