Nee man.quote:
Dat had ik natuurlijk zelf moeten bedenkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee man.
Want Zelfs Acapella Willen Zij De Bladmuziek.
In zekere zin klopt dat ook wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het leek of Freddie weer terug de kast in was
Als De Dorpelingen Te Paard Zitten, Wilt U Veel Bier Makenquote:
Als Diaan De Tekst Post Zingen Wij Uit Volle Borst Meequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als Diaan De Tekst Post Zingen Wij Uit Volle Borst Mee
(Zo moeilijk was het toch niet?)
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En zelf karaoke't ze zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh shit, doe ik het nog fout ookquote:
thanks! geniet van de rust!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken, peaceman. Ik ga in bed vieren dat de examens voorbij zijn.
Dank je wel en fijn dat je weer terug bent
Wat fijn dat ze erop zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
net op tijd voor mijn laatste nummer.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
net op tijd voor mijn laatste nummer.
nu nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Kan ik in elk geval even in alle rust eten
Ja, was toch allemaal net wat meer werk dan ik dacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja al merk ik dat ik niet te enthousiast moet worden. Voel mijn nek nu wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:25 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Goed dat je weer terug bent.
En een goede zithouding...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja al merk ik dat ik niet te enthousiast moet worden. Voel mijn nek nu wel.
Doseren...
Goede stoel moet er komenquote:
Goedemorgen livelink.quote:
Het is echt heel moeilijk te zeggen. Haar laatste twee gingen slecht. Ze heeft ze nagekeken en beide onvoldoende. Maar dat kan nog met opwaarderen een voldoende worden. En zeker voor wiskunde waren er zo enorm veel klachten dat ik me niet kan voorstellen dat dat niet opgewaardeerd gaat worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Is het uiteindelijk meegevallen met de examens?
Laten we het hopen dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk te zeggen. Haar laatste twee gingen slecht. Ze heeft ze nagekeken en beide onvoldoende. Maar dat kan nog met opwaarderen een voldoende worden. En zeker voor wiskunde waren er zo enorm veel klachten dat ik me niet kan voorstellen dat dat niet opgewaardeerd gaat worden.
Dus eigenlijk gaan we er nu toch maar vanuit dat het goed is gekomen of hooguit een herexamen.
🍀🤞🏻quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt heel moeilijk te zeggen. Haar laatste twee gingen slecht. Ze heeft ze nagekeken en beide onvoldoende. Maar dat kan nog met opwaarderen een voldoende worden. En zeker voor wiskunde waren er zo enorm veel klachten dat ik me niet kan voorstellen dat dat niet opgewaardeerd gaat worden.
Dus eigenlijk gaan we er nu toch maar vanuit dat het goed is gekomen of hooguit een herexamen.
Het beste hopen dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |