Oei, das wel heel veel haha!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Heb er vertrouwen in. Een vriendin van me heeft 2500 euro gewed haha. Dat wordt een extra spannende avond morgen
Holy shitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Heb er vertrouwen in. Een vriendin van me heeft 2500 euro gewed haha. Dat wordt een extra spannende avond morgen
Ik heb zelf 75 ingezet. Ik heb ook gezegd, weet je dit wel zeker. Maar ze heeft alles ingezet. We hebben morgen een bbq feestje met scherm in de tuin en mocht NL niet winnen dan denk ik dat er een mineur is van 2500 euro. Aan de andere kant gaan we gewoon winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy shitdan zou ik helemaal doodgaan van de zenuwen
Nu weet ik waarom hij zo hoog staat in de oddsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Het erge was ook nog dat ze het geld had erop gezet in de avond voor de halve finale. Komt ze er de dag erna achter dat ze het niet geplaatst heeft en zijn de odds nog lager... Hilarisch en eng vind ik het vooral...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom hij zo hoog staat in de odds
sprookjes komen nooit uit hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef Jason22 het volgende:
Vandaag is dan eindelijk de dag! 4 maanden geleden leek het erop dat Eva Simons wel eens naar Tel Aviv kon gaan. Maar niks is minder maar! Een totaal onbekende Nederlander mag naar Israel, en is tevens de te kloppen man vanavond! Het klinkt als een sprookje, voor de Nederlandse ESF fans en voor Duncan zelf natuurlijk!
Wat schandalig dat de UK minder stemmen dan San Marino krijgt... dan kan je die lijst al bijna niet serieus nemen. Tevreden met de nummer 1 hoor maar come on hahaquote:
Straks zijn we de eerste act die vrijwel alle (bijna alle) polls, bookies etc numero uno staat....quote:
ik ook hoor, wil het nog net geen doodsangsten noemen. Maar toch vraag ik me af of mensen denken "australie hoort er niet bij" en er vervolgens niet op stemmen....quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:43 schreef Themeparktommy het volgende:
https://video.xx.fbcdn.ne(...)f2b5f646&oe=5CDF62ED
Deze al gepost?
Volgens mij deed Michael de juryshow wel echt heel slecht vanavond, begreep ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:43 schreef eurovisiefan93 het volgende:
[..]
Wat schandalig dat de UK minder stemmen dan San Marino krijgt... dan kan je die lijst al bijna niet serieus nemen. Tevreden met de nummer 1 hoor maar come on haha
Hmm nee, ik vooral voor Zwitserland. Dat lied zit ons op de hielen in de download/streaminglijstjesen hij schijnt vanavond zn beste optreden te hebben gegeven.... Ik heb me ergens geestelijk al voorbereid op een eventuele winst van de Zwitsers.quote:
Deze al gepost?
Deze al gepost?
En terecht, in dat land vind je ongeveer elke tien meter een dodelijke slang, spin of krokodilquote:
en vrouwen op enorme stokkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht, in dat land vind je ongeveer elke tien meter een dodelijke slang, spin of krokodil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |