Ok, wat krijgen we denk ik allemaal in in Episode 3:
- Anakin wordt Darth Vader
- Padme wordt zwanger van een 2-ling.
- Dooku voltooit de Death Star
- Kanselier Palpatine onthult dat hij ook Darth Sidious is wordt the emperor
- De republiek wordt een keizerrijk
- The klonen uit Episode 2 worden Storm Troopers.
Zou die film nog een happy end krijgen?
quote:zou leuk zijn!
Op dinsdag 7 januari 2003 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Clone War?
quote:Ja, ik dacht al: is dit het einde? Zo snel?
Op dinsdag 7 januari 2003 15:50 schreef BDisOKE het volgende:[..]
zou leuk zijn!
Episode II was veel te snel voorbij if you ask me!
quote:Aangezien de Death Star pas in Episode 4 wordt voltooid lijkt me dat Dracula dat niet gaat doen in Episode 3 he
Op dinsdag 7 januari 2003 15:47 schreef MikeyMo het volgende:
Zo alvast een topic waar het straks weer gemeld kan worden als de trailer er is of als er weer geruchten over bekend zijn etc etc.Ok, wat krijgen we denk ik allemaal in in Episode 3:
- Anakin wordt Darth Vader
- Padme wordt zwanger van een 2-ling.
- Dooku voltooit de Death Star
- Kanselier Palpatine onthult dat hij ook Darth Sidious is wordt the emperor
- De republiek wordt een keizerrijk
- The klonen uit Episode 2 worden Storm Troopers.Zou die film nog een happy end krijgen?
Storm Troopers zijn gewone mensen, geen klonen, maar de Clone Troopers zullen wel de eerste aanzet zijn tot het Storm Trooper leger.
En nee, ik denk niet dat de film een happy end krijgt.
Dat blijkt al in de titel van Ep. 4 (A new hope) wat impliceert dat er daarvoor geen hoop is...
quote:Ja nog 1x
Op dinsdag 7 januari 2003 16:22 schreef Disorder het volgende:
Zit Natalie Portman er ook weer in?
quote:Wat kjoetie van een senator is dat hè!
Op dinsdag 7 januari 2003 16:22 schreef Disorder het volgende:
Zit Natalie Portman er ook weer in?
Hoe zit dat nou met die familie lijnen ?
Anakin en Padmè zijn getrouwd en krijgen waarschijnlijk een die Luke heet Dus moet Anakin Darth Vader worden.
* Zworld confuus is.
quote:Plus Luke krijgt nog een tweelingzusje die Leia heet. Ook het zaad is sterk in Anakin.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:56 schreef Zworld het volgende:[..]
Anakin en Padmè zijn getrouwd en krijgen waarschijnlijk een die Luke heet
Dus moet Anakin Darth Vader worden.
* Zworld confuus is.
quote:Zat al de website te doorploegen.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:59 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Plus Luke krijgt nog een tweelingzusje die Leia heet. Ook het zaad is sterk in Anakin.
quote:duidelijk dus
As turmoil engulfed the galaxy during the transition from Republic to Empire, Anakin fell to the dark side of the Force. Consumed by evil, Anakin abandoned his past and his humanity. He became Darth Vader, Dark Lord of the Sith, apprentice to the evil Emperor Palpatine.
quote:Ik zal het proberen om het in lijnen te brengen.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:56 schreef Zworld het volgende:[..]
Wat kjoetie van een senator is dat hè!
Hoe zit dat nou met die familie lijnen ?
Anakin en Padmè zijn getrouwd en krijgen waarschijnlijk een die Luke heet
Dus moet Anakin Darth Vader worden.
* Zworld confuus is.
Smhi Skywalker heeft een onbevlekte ontvangenis (net zolas Maria in dat ene boek "De Bijbel" ik weet niet of je her kent). Ze noemt het jongetje Anakin. Als Anakin het huis uit is trouwt Smhi met met de boer Cliegg Lars, die weer een zoon heeft, Owen (daar over later meer).
Anakin ontmoet Padme (Amidala) en trouwt er mee. Ze zullen een tweeling (Luke en Leia) krijgen. In de tussen tijd wordt Anakin Darth Vader. The Jedi dumpen de kinderen bij: Owen Lars (Luke) en Bal Organa (Leia). Wat er met Padme gebeurt weet ik zo niet. Ik weet wel dat Leia gaat trouwen met Han Solo en dat hun ook weer 2 kids krijgen.
Luke wordt een Jedi en trouwt dus niet.
quote:Mei 2005
Op dinsdag 7 januari 2003 17:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF een vraagje: komt Epi 3 in 2004 of 2005?
quote:Dat doet hij pas in episode IV
Op dinsdag 7 januari 2003 17:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik denk dat Palpatine de Senaat laat ontbinden.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:59 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Ook het zaad is sterk in Anakin.
quote:EEEEEEEEEEEEEEEH
Op dinsdag 7 januari 2003 17:14 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Luke wordt een Jedi en trouwt dus niet.
Luke trouwt later met Mara Jade...
In de nieuwe Jedi Orde mag dat dus wel
Sterker nog, ze krijgen een kind dat ze Ben noemen.
Inderdaad, naar de schuilnaam van Obi-Wan Kenobi...
1 & II waren mij teveel Disney-style shit.
Star Wars: Episode III: AICN ran a pretty cool sounding synopsis for the next film - nothing particularly new but there's good SPOILER stuff (although fans would have guessed most of this already): "The film begins near the conclusion of the 'Clone Wars' themselves. Hayden and Natalie are still hitched and Ewan is still at work trying to get to the bottom of who ordered the clones made and if there is a connection to the mysterious Sith. Apparently, Count Dooku is still f**king the galaxy up hardcore by waging his war all over the Republic, thus scaring and terrorizing the galaxy. This war between the Confederacy of Independent Systems and the Republic has left a wave of destruction that is literally ripping the galaxy asunder. Palpatine, in order to restore order where there is only chaos, creates a New Order called the Galactic Empire in the aftermath of all this destruction, to heal what has been broken. While that little development happens, Padme squeezes out twins called, shockingly enough, Luke and Leia. However, the infants are separated to be brought up unaware of each other's existence. It seems that Anakin is continuing his descent into darkness by joining Palpatine's side through all of this, where Palpatine can further seduce and bring him to the dark side. Obi-Wan Kenobi, of course tries to turn Anakin back onto the path of the good guys. The Jedi Order gets destroyed leaving only OB1 and Yoda - and from the look of this thing, the last sentence is: "... a new reign of terror is ushered in with the Empire's rule and Palpatine's move to declare himself the Emperor". Thanks to 'SooozleQ' & 'JHBlade'.
http://www.darkhorizons.com/news.htm
[/SPOILERS]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |