abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187047836
Haha wtf heb ik gelezen _O- :')
  donderdag 23 mei 2019 @ 15:38:56 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187047870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:25 schreef Alucarma het volgende:

[..]

Ik weet het. Daarom voel ik mij, als ik aan (mijn) oorbellen denk, ook zo'n sukkel. Terwijl dat nergens voor nodig is.
Je hebt twee opties:
- je doet wat je zelf wil en neemt de reacties van anderen voor lief
- of je voegt je naar de mening van je vrouw (dit is namelijk de enige opinie van anderen waar je zeker van bent, de rest zit in he eigen hoofd) en doet het niet. Maar dan moet je het ook echt loslaten.

Aan jou de keus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187048051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt twee opties:
- je doet wat je zelf wil en neemt de reacties van anderen voor lief
- of je voegt je naar de mening van je vrouw (dit is namelijk de enige opinie van anderen waar je zeker van bent, de rest zit in he eigen hoofd) en doet het niet. Maar dan moet je het ook echt loslaten.

Aan jou de keus.
Tja, dan denk ik toch dat het laatste wordt. Ondanks alle goede bedoelingen van de mensen die reageren. Het zit namelijk niet echt in mij om alleen datgene te doen wat ik zelf wil. Ondanks het feit dat, behalve mijn vrouw, anderen het misschien niet zoveel kan schelen als ik denk.

Maar goed, dan blijft wel aan mij knagen dat ik misschien, terwijl dat helemaal niet nodig is, in het openbaar geen oorbellen in heb. En als je zo graag met oorbellen in rond wilt lopen als ik, is dat niet zo gemakkelijk te verdragen.
pi_187048584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:54 schreef Alucarma het volgende:

[..]

Tja, dan denk ik toch dat het laatste wordt. Ondanks alle goede bedoelingen van de mensen die reageren. Het zit namelijk niet echt in mij om alleen datgene te doen wat ik zelf wil. Ondanks het feit dat, behalve mijn vrouw, anderen het misschien niet zoveel kan schelen als ik denk.

Maar goed, dan blijft wel aan mij knagen dat ik misschien, terwijl dat helemaal niet nodig is, in het openbaar geen oorbellen in heb. En als je zo graag met oorbellen in rond wilt lopen als ik, is dat niet zo gemakkelijk te verdragen.
Ben je nooit in het openbaar zonder je vrouw?Tijdens woonwerkverkeer zou je oorbellen kunnen dragen bijvoorbeeld.
pi_187048782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:27 schreef Chia het volgende:
Ben je nooit in het openbaar zonder je vrouw?Tijdens woonwerkverkeer zou je oorbellen kunnen dragen bijvoorbeeld.
Ja, natuurlijk wel. Dan heb ik ook altijd oorbellen in. Dus koester ik deze momenten.

Alleen doen deze momenten mij verlangen naar meer. Want als ik bijvoorbeeld (alleen) de stad in ga, heb ik geen oorbellen in. Dit omdat ik dan bang ben om bekenden tegen te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')