https://www.alloverpierci(...)ider-plug-version-15quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef Alucarma het volgende:
Nee, tunnels zijn niets voor mij. Mijn inziens is dat nog een stuk extremer dan oorbellen. Daar zie je veel meer mensen, ook mannen, mee en heb je maar een klein gaatje in je oren.
Daarnaast kun je tunnels niet zomaar even uit doen. Dat lijkt mij toch wel erg lastig en zal het zoal op mijn werk niet worden gewaardeerd.
Een vrouw die niet wil dat je jezelf kan zijn (helemaal zoiets kleins....)....is dat echt een vrouw voor jou, joh? Logisch dat je niet zomaar een huwelijk opgeeft, dat zeg ik niet, maar ik zou toch wel ff een goed gesprek aangaan. Ik vind het er ook raar uit zien, mannen met oorbellen, maar als een partner het wil.....zijn geluk staat dan voor op. Als zij om zoiets kleins zo moeilijk doet...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:44 schreef Alucarma het volgende:
Mijn vrouw weet dat ik graag oorbellen in zou willen hebben. Maar zij wordt er ook ongelukkig van als ik ze wel in zou doen.
En tegenwoordig zelfs vals. Laatst gingen we naar een feestje toe en had ik, bij wijze van test, op de badkamer mijn oorbellen in gedaan. Toen zij mij daarna met oorbellen in zag, maakte zij mij duidelijk dat ik haar niet voor schut mocht zetten. En ze direct uit moest doen. Dus voordat ik kon aangeven dat het eigenlijk een grapje was, had zij de deur al dicht gedaan.
Misschien heb ik zodoende ook wel het idee dat ik met oorbellen in daadwerkelijk voor schut loop. Want als ik mijn oorbellen in heb, alleen thuis of in de auto, voel ik mij nooit op mijn gemak.
Mss eens eerst bedenken wat je echt wil? Op dit moment is het een hoop gedoe om weinig.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:49 schreef Alucarma het volgende:
Maar goed, afgezien van de mening van mijn vrouw, weet ik dus zelf ook niet eens of ik wel altijd en overal oorbellen in zou durven te doen. Het klinkt allemaal zo raar en onwerkelijk. Al zou ik, diep in mijn hart, natuurlijk niets liever willen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:47 schreef Alucarma het volgende:
Mijjn vrouw is dus echt helemaal anti-oorbellen. Daar ben ik recent nog achter gekomen, toen ik vanwege valentijnsdag voor haar een paar kleine witgouden oorknopjes had gekocht. Die heb ik terug kunnen brengen, met de mededeling dat alleen mensen uit een achterbuurt oorbellen dragen.
Ja ik heb daar ook mee rondgelopen, en dat was ook echt niet uitzonderlijk of zo. Maar speelt die afkeuring die jij overal meent te zien zich niet vooral af in jouw perceptie. De vrouw die ze schoot keek afkeurend.....vul je dat niet gewoon zelf in? Wat kan haar het nou in hemelsnaam schelen hoeveel oorbellen en waar je ze draagt? Ieder gat dat ze schiet is voor haar omzet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Alucarma het volgende:
Hey wat goed zeg. Jij hebt destijds dus wel gewoon met twee oorbellen/oorringen rondgelopen. Dat begon toen inderdaad hip te worden bij mannen. Al keek die vrouw waar ik ze liet schieten wel een beetje verbaasd (en afkeurend) toen in zei dat ik twee oorbellen wilde, maar niet in een oor.
Ik denk dat ik zo eind jaren 80, begin 90 voor het eerst oorbellen wilde. Ook oorringen, want van op glimmers ben I’m nooit zo dol geweest. Toen was het niet hip, zeker niet op de kakkerige HAVO/VWO waar ik op zat. En later op de Technische Hogeschool ook niet. Dus had ik, toen de tijd rijp was om twee oorbellen te dragen, al een nette kantoorbaan. En, of maar, moest ik mezelf in het bedrijfsleven bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |