Ja regieproblemen zijn inmiddels bekend he bij Israelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch gaan die camerashots goed fout.
Most nie magguh.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja regieproblemen zijn inmiddels bekend he bij Israel
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Imhard2find
5 uur geleden
- The Netherlands had their last win in 1975
Duncan: hold my tulips
Ik vind det beginstukje juist erg mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:30 schreef Dizer het volgende:
Als hij de eerste helft van het nummer net zo goed gaat zingen als de tweede helft (n.a.v. Gister) dan zit het voor 99,999% in da pocket!
Ik ook.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind det beginstukje juist erg mooi
Ja, heerlijk die zenuwen, emoties, allesquote:
Ja precies, dat je naar het scherm toegetrokken wordt....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, heerlijk die zenuwen, emoties, alles
Soms is het verschil in 1x heel groot dan he qua mening. Maar dat kan natuurlijk, als het overgrote deel morgenavond maar gewoon team100% isquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
Zo de smaak van de Australische fans wijkt wel héél erg af zegZe mochten raten. Oops.
[ afbeelding ]
Met een paar opmerkingen eronder dat ze Nederland en Nederlanders erg leuk vinden maar de song is 'just nice' en de staging niet je dat.
We kunnen wel constateren dat die Skippies uit Australie meer SHOW willen dan goede liedjes.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Soms is het verschil in 1x heel groot dan he qua mening. Maar dat kan natuurlijk, als het overgrote deel morgenavond maar gewoon team100% is
Net als bij de amerikanen, daar moet alles zo overdrevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We kunnen wel constateren dat die Skippies uit Australie meer SHOW willen dan goede liedjes.
Dat zijn echt alleen maar van die oppervlakkige feestnummers die daar stemmen. Zegt helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
Zo de smaak van de Australische fans wijkt wel héél erg af zegZe mochten raten. Oops.
[ afbeelding ]
Met een paar opmerkingen eronder dat ze Nederland en Nederlanders erg leuk vinden maar de song is 'just nice' en de staging niet je dat.
True.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zijn echt alleen maar van die oppervlakkige feestnummers die daar stemmen. Zegt helemaal niks.
Dit zegt mij al meer: esctracker.com/spotify
Australiers zijn halve Engelsen en die kijken vooral voor de wansmaak naar het ESF... gelukkig hebben ze dit jaar een kermisact waarmee ze tevreden kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wow ik zit nu te kijken op die twitter, die fans houden wel echt van glitters, vuurwerk en kermisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk dat Zero Gravity van de verzamelde OGAE's maarliefst 2 punten kreeg... ik gok dat al die oppervlakkige clubs haar nu als favoriet hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Australiers zijn halve Engelsen en die kijken vooral voor de wansmaak naar het ESF... gelukkig hebben ze dit jaar een kermisact waarmee ze tevreden kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |