Klopt. Ze hadden dat wel grotendeels kunnen oplossen met de achtergrond. Op een gegeven moment zie je de kabel een tijdje niet als de bal zakt, want dan is daarachter een donker vlak op de achtergrond. Bij de lichte achtergrond zag je de kabel heel goed. Daar hadden ze wat slimmer mee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:04 schreef libranl het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje amateuristisch ogen als die 'bal' aan een haak naar beneden komt en weer omhoog wordt gehaald. Aan de andere kant schaadt het de act gelukkig ook niet, ziet er alleen wat knullig uit.

Ik zie die bal al “free falling” op z’n piano terecht komen, Duncan die er om lacht, zich herpakt en zich naar de winst zingt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:04 schreef libranl het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje amateuristisch ogen als die 'bal' aan een haak naar beneden komt en weer omhoog wordt gehaald. Aan de andere kant schaadt het de act gelukkig ook niet, ziet er alleen wat knullig uit.

Zo waar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klopt. Ze hadden dat wel grotendeels kunnen oplossen met de achtergrond. Op een gegeven moment zie je de kabel een tijdje niet als de bal zakt, want dan is daarachter een donker vlak op de achtergrond. Bij de lichte achtergrond zag je de kabel heel goed. Daar hadden ze wat slimmer mee kunnen spelen.
Maarja, nu maken we ons druk over een kabel, vorig jaar over Krumpers, dan heb ik toch liever zichtbare kabels dan zichtbare krumpers

Ik zit die odds te F5'en als een mallequote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Nog steeds groene bolletjes?
47% incoming? What?
Het is idd mooi dat men zo veel vertrouwen in Duncan heeft. Maar zo veel joh.
 Soms komt er een nieuw groen vlakje en dan is het HYPED!
 Soms komt er een nieuw groen vlakje en dan is het HYPED! 

Of dat ie tijdens de freefall een pacman wordt en de piano opeet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie die bal al “free falling” op z’n piano terecht komen, Duncan die er om lacht, zich herpakt en zich naar de winst zingt.
Je las het hier het eerst.

Ik hoop niet dat het extreem veel hoger wordt, want straks denken mensen dat ze niet meer hoeven te stemmenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Nog steeds groene bolletjes?
47% incoming? What?
Het is idd mooi dat men zo veel vertrouwen in Duncan heeft. Maar zo veel joh.

Zo veel zegt toch wel iets? Het spreekt enorm veel vertrouwen uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zit die odds te F5'en als een malleSoms komt er een nieuw groen vlakje en dan is het HYPED!
Al zegt het vrij weinig

Zeker weten dat ik liever deze bal heb dan de krumpersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klopt. Ze hadden dat wel grotendeels kunnen oplossen met de achtergrond. Op een gegeven moment zie je de kabel een tijdje niet als de bal zakt, want dan is daarachter een donker vlak op de achtergrond. Bij de lichte achtergrond zag je de kabel heel goed. Daar hadden ze wat slimmer mee kunnen spelen.
Maarja, nu maken we ons druk over een kabel, vorig jaar over Krumpers, dan heb ik toch liever zichtbare kabels dan zichtbare krumpers
 Ze kunnen het idd met een donkere achtergrond verhelpen.
 Ze kunnen het idd met een donkere achtergrond verhelpen.  Al vind ik die bal voor die paar seconden sowieso al niet zoveel toevoegen. Dus was sowieso afgelopen week een hoop commotie om eigenlijk niets wat mij betreft.
  Al vind ik die bal voor die paar seconden sowieso al niet zoveel toevoegen. Dus was sowieso afgelopen week een hoop commotie om eigenlijk niets wat mij betreft.  

Aan de leider in die lijst te zien (Malta) zegt dat niet al te veelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:11 schreef Em31 het volgende:
Op social media werd/wordt er meer over andere landen gesproken: https://www.communit360.com/eurovision

Dat hoeft niet altijd in positieve zin te zijn hè.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:11 schreef Em31 het volgende:
Op social media werd/wordt er meer over andere landen gesproken: https://www.communit360.com/eurovision

Ik denk dat dat als we daar later op terugkijken als één van de hoogtepunten in onze Eurovisiegeschiedenis. (wat er ook gaat gebeuren morgen) Thanks Duncan!!
   Ik denk dat dat als we daar later op terugkijken als één van de hoogtepunten in onze Eurovisiegeschiedenis. (wat er ook gaat gebeuren morgen) Thanks Duncan!!   

Ik denk ook dat er dinsdagavond het meeste over San Marino werd gesproken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de leider in die lijst te zien (Malta) zegt dat niet al te veel

Ik dacht gisteren al even dat dit zou gebeuren toen die bal op het laatst nog best snel naar beneden leek te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie die bal al “free falling” op z’n piano terecht komen, Duncan die er om lacht, zich herpakt en zich naar de winst zingt.
Je las het hier het eerst.

Dat hoop ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het extreem veel hoger wordt, want straks denken mensen dat ze niet meer hoeven te stemmen

Is ook zoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd in positieve zin te zijn hè.

Dit is ook weer een ding waar wij erg opletten, maar bedenk dat de Henk en Ingrid onderons de hele website niet kent en überhaupt niet weten dat we zo hoog staan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.
We gaan er gewoon vanuit dat iedereen stemt.

Morgenavondquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:17 schreef Mike het volgende:
En ook vanavond zijn er ook gewoon weer vele miljoenen mensen die Arcade voor de eerste keer ooit zullen horen.

Oeps...het gaat me duidelijk allemaal niet snel genoeg.quote:

Misschien kijken mensen vanavond wel voor het eerst op YouTube.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Oeps...het gaat me duidelijk allemaal niet snel genoeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |