quote:
Ik ben geen Braboquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al. Voor niet-Brabo's is t al minder jeugdsentiment.
Maar dat is qua sprookjesbos dan misschien.
Het park zelf is ook zonder jeugdsentiment gewoon heel mooi aangekleed en de attracties ook.
Op een gegeven moment ging ik meer voor achtbanen en thrills, en begon ik Bobbejaanland en SixFlags (Walibi Flevo) leuker te vinden. Maar dat zijn echt grote kermissen en puur de attracties. Nu waardeer ik de Efteling des te meer weer.
Nee oke, maar "wij Brabo's" zijn gewend dat je er als kind heel erg vaak zat. Zeker rondom Tilburg. Dan is t een iets andere band.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen BraboRuim een uur rijden. Walibi vond ik ook een tijdje leuk vanwege de achtbanen, maar ben er al tijden niet meer geweest en ook geen behoefte aan.
Niet bepaald nee.quote:
Huehuequote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ja de ts is ook niet voor 1 gat gevangen.
Ik heb er zelfs gewerkt in mijn school/studietijd. En nee, niet als Trollenkoning of Pardoes/Pardijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke, maar "wij Brabo's" zijn gewend dat je er als kind heel erg vaak zat. Zeker rondom Tilburg. Dan is t een iets andere band.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gewerkt in mijn school/studietijd. En nee, niet als Trollenkoning of Pardoes/Pardijn
Kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ja de ts is ook niet voor 1 gat gevangen.
* Ang3l gooit Efteling poffertjes naar je hoofdquote:
Altijd poffertjes eten in de Eftelingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Ang3l gooit Efteling poffertjes naar je hoofd
Wel teringduur.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd poffertjes eten in de Efteling
En een ei van de gans met de gouden eieren?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd poffertjes eten in de Efteling
Alles is er teringduur.quote:
Repelsteeltjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb ook minstens 3 vrienden die er gewerkt hebben.
Eentje in de horeca, eentje als sleutelier en repelsteeltje en eentje als de winterkoningin
Vergeet de kip niet! Die heeft zakelijke talenten; ze legt een ei voor 50 eurocenten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een ei van de gans met de gouden eieren?
Of een muntje van Ezeltje-strek-je?
Poffertjes met karamel en appelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Ang3l gooit Efteling poffertjes naar je hoofd
Die is typisch Efteling, wel op het jongere publiek gericht. Erg mooi ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik ineens zin om naar de Efteling te gaan
Heb Symbolica nog niet gezien ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |