Geeft niks, nu is ie eraan gewend en kan ie zich herpakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Die miljoenen mensen thuis zullen ook niet gebben geholpen. Denk dat ie echt zenuwachtig was.
Haha! Australie is interessant om op in te zetten en steelt wat, want die zit in tweede helft en veel favorieten in eerste helft (NL, Rusland, Zweden).quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:18 schreef Henno het volgende:
41% en alles groen, wtf is dit
edit: nvm nu weer 40, gaat niks meer worden
Bedoel ik. The best is yet to comequote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:20 schreef Henno het volgende:
[..]
Geeft niks, nu is ie eraan gewend en kan ie zich herpakkenAmsterdam2020.
Gierenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:18 schreef Henno het volgende:
41% en alles groen, wtf is dit
edit: nvm nu weer 40, gaat niks meer worden
Hij heeft zich nu geplaatst, dus idd niks meer te verliezenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:21 schreef Japepk het volgende:
Hoop/denk dat dat zaterdag minder is. Hij heeft al vaker gezegd dat 2e of 3e worden natuurlijk net zo goed is. Moet je wel eerst kwalificeren natuurlijk.
Ik hoop dat hij zich beseft dat hij niets te verliezen heeft. Bij de jury show was hij echt stunning.
Hij zong misschien ietsje zekerder, maar de staging/het licht was vanavond VEEL beter, vond ik zelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:23 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar wat was er dan veel beter aan z'n jury optreden? Heb het gisteren niet gezien.
Had die twitch stream op, waren de echte beelden, en alleen z'n eerste woorden kwamen er toen wat nerveus uit, maar vandaag duurde dat veel langer. Bal was wel goed gemonteerd dit keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:23 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar wat was er dan veel beter aan z'n jury optreden? Heb het gisteren niet gezien.
Er was ook iets met het geluid. Was bij zowat alle landen zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Had die twitch stream op, waren de echte beelden, en alleen z'n eerste woorden kwamen er toen wat nerveus uit, maar vandaag duurde dat veel langer. Bal was wel goed gemonteerd dit keer.
Uit dat licht, doek maar op.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:29 schreef XMN8R het volgende:
Australië is aan het inlopen, Italië is een plek gezakt.
[ afbeelding ]
Daar ben ik het niet mee eens. Staging was nu ook 10x beterquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Z'n optreden was ook beter in de juryfinale. Te vroeg gepiekt
Maar 40%... we zijn kansloosquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zie je dit?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Zweden en Zwitserland zijn juist beiden een 13 in een dozijn nummer dit jaar. Nederland heeft een ijzersterk nummer gemaakt, dat bewijzen de odds ook en de views etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:31 schreef Japepk het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat de nummers van Zweden en Zwitserland echt enorm strak geproduceerd zijn. Da's een kwaliteit die we in Nederland ook niet echt beheersen (in het algemeen). Altijd goed gezongen maar vaak maar aansprekend bij een bepaalde doelgroep. Toch fascinerend waar dat mee te maken heeft..
Wow ziek.. maar hoe ging dit de vorige jaren? Klopte het vaak of juist niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Het scheelt veel per jaar. Vorig jaar klopte het niet: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-2018quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:34 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wow ziek.. maar hoe ging dit de vorige jaren? Klopte het vaak of juist niet?
7 vd 13 klopte het. Maar zo ver dat Nederland voorstaat op de rest is enkel voorgekomen toen Euphoria won.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:34 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wow ziek.. maar hoe ging dit de vorige jaren? Klopte het vaak of juist niet?
Ja. Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:32 schreef Santiago2019 het volgende:
Is het normaal dat ik toch lichtjes panikeer als we ook maar 1 procent zakken
En we staan vooral ook al sinds maart bovenaan. Dit is geen plotseling opwelling die zo weer voorbij is, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
7 vd 13 klopte het. Maar zo ver dat Nederland voorstaat op de rest is enkel voorgekomen toen Euphoria won.
Idd Jane. Ik merk dat wij zeer vaak op 1 lijn zitten he. Informeer je vriend alvastquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:39 schreef Jane het volgende:
[..]
En we staan vooral ook al sinds maart bovenaan. Dit is geen plotseling opwelling die zo weer voorbij is, zeg maar.
Hahaha!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd Jane. Ik merk dat wij zeer vaak op 1 lijn zitten he. Informeer je vriend alvast
Kijk eens aan!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Hahaha!
Dat moet morgen dan, want hij is net naar bed gegaan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Echt een hele grote voorsprong![]()
! Ik denk dat we wel de conclusie kunnen trekken dat Duncan hoog gaat eindigen in ieder geval.
Toch?
EN HIJ STAAT!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:42 schreef grazz het volgende:
Optreden terug gekeken. Zijn reactie op het eind ontroerd me
Yup maar dat hij wint dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
! Ik denk dat we wel de conclusie kunnen trekken dat Duncan hoog gaat eindigen in ieder geval.
Toch?
Als we nu niet winnen, dan weet ik niet wat je nog meer kan doen. Hij staat godverdomme even hoog als Euphoria destijds like wtfquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Yup maar dat hij wint dat zie ik niet gebeuren.
Je act is erg vervelendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Australië gaat NL voorbij schieten. We gaan naar de 2de plek
Denk dat ze inderdaad wel 30% goed gaat maken vannachtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Australië gaat NL voorbij schieten. We gaan naar de 2de plek
Bij de jury sowieso. Maar in de tweede halve finale zaten best wel wat nummertjes die goed in het gehoor liggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Toch?
Wat wil je nou eigenlijk bereiken? Denk je dat mensen denken: nou, die Poison Ivy heeft gelijk, het is eigenlijk allemaal volkomen kut?quote:
Ik vond Azerbeidzjan tegenvallen. Totaal geen wow gevoel bij. Nummer blijft lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:44 schreef TheVulture het volgende:
Vlak Azerbaijan ook nog niet uit, al denk ik wel dat hij en Zwitserland elkaar het leven zuur maken
2de plek vind ik niet volkomen kut?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken? Denk je dat mensen denken: nou, die Poison Ivy heeft gelijk, het is eigenlijk allemaal volkomen kut?
Wat een lieverdtwitter:mattie156 twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 00:42:00Aawh Duncan 😂❤️🇳🇱 https://t.co/UlIjIEespk reageer retweet
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
William van WiWibloggs had 1 goede opmerking over Duncan:
STEL hij zingt zuiver dan maakt dat geen donder uit. Dat maakt het nummer NOG BETER/BREEKBAAR. Helemaal eens
Dat is wel de toekomst ja. Pubersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Azerbeidjan klinkt wel leuk hoor,
maar t nummer is niet meer dan dat een puber tegenwoordig op zijn zolderkamer in elkaar zet met fruity loops.
Compleet inwisselbaar.
Klopt vond ik ook, dat licht was wat te fel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog zesmiljoen posts teruglezen want ik kreeg in de kroeg maar wat was het geweldig!
Als ik één piepklein dingetje mag noemen vond ik het alleen jammer dat je het pianomeppen amper zag door het felle tegenlicht. Maar alsnog een prachtig moment met armen wijd.
Tsja. If you pay, you stay, blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vind het raar dat Australië mee doet trouwensal de derde keer nu toch
Waarom? Australie is fan van het songfestival al heel lang.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vind het raar dat Australië mee doet trouwensal de derde keer nu toch
Jup was bij zowat alle acts het geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:00 schreef Guanabana het volgende:
Verder valt me nu wel op dat het geluid van de zang wat zacht leek te zijn.
Annie van om de hoek ook, mag toch ook niet meedoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom? Australie is fan van het songfestival al heel lang.
Paar jaar geleden geschreven toch ook?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een compliment van William naar Duncan:
Vergeet niet dat Duncan geen Engelstalige jongen is. Toch weet hij een liedje te schrijven met een tekst wat zowat poezie is en dat is heel bijzonder voor iemand waarvan de moederstaal niet Engels is, want vaak heb je niet zon brede woordenschat in het Engels dan
Ja naja, ‘t is echt geen Europa.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom? Australie is fan van het songfestival al heel lang.
Ja en bijna 3 jaar over gedaan om hem af te mixen koekoekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Paar jaar geleden geschreven toch ook?
Heeft hij het lied zelf geschrevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een compliment van William naar Duncan:
Vergeet niet dat Duncan geen Engelstalige jongen is. Toch weet hij een liedje te schrijven met een tekst wat zowat poezie is en dat is heel bijzonder voor iemand waarvan de moederstaal niet Engels is, want vaak heb je niet zon brede woordenschat in het Engels dan
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Annie van om de hoek ook, mag toch ook niet meedoen.
Dat is ook geen vereiste..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja naja, ‘t is echt geen Europa.
Israel ook niet. Turkije ook niet (althans voor een deel) etc etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Heeft hij het lied zelf geschreven?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Annie van om de hoek ook, mag toch ook niet meedoen.
Veel Nederlanders wonen daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Fijn dat het zo geweldig was! Ik zag dat jullie zelfs een grote witte lamp hadden hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog zesmiljoen posts teruglezen want ik kreeg in de kroeg maar wat was het geweldig!
Als ik één piepklein dingetje mag noemen vond ik het alleen jammer dat je het pianomeppen amper zag door het felle tegenlicht. Maar alsnog een prachtig moment met armen wijd.
twitter:Eurolazaro twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 00:46:05🇳🇱 En este segundos, Duncan ganó #Eurovision 2019:#EuroSemi2 https://t.co/eFwy8NBs9I reageer retweet
Bij dat stukje verloor ik zoveel tranenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Em31 het volgende:
Je ziet dat iedereen het vooral over dit stukje heeft (filmpje)twitter:Eurolazaro twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 00:46:05🇳🇱 En este segundos, Duncan ganó #Eurovision 2019:#EuroSemi2 https://t.co/eFwy8NBs9I reageer retweet
Mooi hoor met de bal, daarna het licht en dan de lasers uit de zaal (wat volgens mij niemand anders heeft)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Em31 het volgende:
Je ziet dat iedereen het vooral over dit stukje heeft (filmpje)twitter:Eurolazaro twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 00:46:05🇳🇱 En este segundos, Duncan ganó #Eurovision 2019:#EuroSemi2 https://t.co/eFwy8NBs9I reageer retweet
Fantastisch echt! Die laserstralen ook veel mooier zoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Em31 het volgende:
Dit blijft mensen ook bij, het contrast met de rest is zo groot!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Em31 het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:07 schreef Jane het volgende:
Ja, ik blijf het zeggen, ik vond dat fellere licht achter hem juist beter en nu zag dat meppen op de piano er ook een stuk minder gekunsteld uit.
Dat moment dat hij z'n hoofd naar achteren gooitquote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:05 schreef Em31 het volgende:
Ja echt prachtig! Toch wel echt een winnaarsmomentje (hoop ik)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:07 schreef Jane het volgende:
Ja, ik blijf het zeggen, ik vond dat fellere licht achter hem juist beter en nu zag dat meppen op de piano er ook een stuk minder gekunsteld uit.
Een soort jamala boom momentje vond ik het.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja echt prachtig! Toch wel echt een winnaarsmomentje (hoop ik)
twitter:CommonESCGirl twitterde op donderdag 16-05-2019 om 22:20:55The most special and touchy moment in this year’s Eurovision. Thank you the Netherlands for sharing Duncan Laurence with the rest of the world 💫 #NED #Eurovision https://t.co/T3Tdk3XeF1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |