quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ie niet doorgaat scheelt dat weer een lange zit voor de zaterdagavond
Nee het is niet Natalie Portman.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Hebben ze nou een joods-amerikaanse als presentator?
Heb je Italië al gehoord?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu ik alle landen heb gehoord is San Marino voor mij de topfavoriet.
Hij kan ook beter in de finale, ik vond alleen die snoeren aan de lamp heel irritant, heel erg irritant.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Hij (Duncan dan he) begon vrij laag in toon, dan raak je hoge tonen later makkelijk natuurlijk.
Ik vond het wel goed, maar niet geweldig. Ik voelde de emotie niet zo, waar ik het eerder wel voelde.
Om de finale te halen is het meer dan genoeg en om de finale te winnen denk ik eigenlijk ook wel
Ja had hetzelfde idee, het was anders als de versies die ik eerder hoorde. Net ff niet de, tja hoe noem je dat. De x-factorquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Hij (Duncan dan he) begon vrij laag in toon, dan raak je hoge tonen later makkelijk natuurlijk.
Ik vond het wel goed, maar niet geweldig. Ik voelde de emotie niet zo, waar ik het eerder wel voelde.
Om de finale te halen is het meer dan genoeg en om de finale te winnen denk ik eigenlijk ook wel
Hmm, dat hou ik dan nog wel vol.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
half uur ongeveer, bij de finale gaan ze pas al die punten oplezen per land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |