Noorwegen niet???quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef D. het volgende:
Vooruit, heb het ff uitgeschreven
Moldava
Switzerland
Romania
Sweden
Austria
Lithuania
Russia
Albania
The Netherlands
Azerbaijan
Ik zou met twee zussen en onze kinderen wel in een reuzenrad om ons van de angst af te helpen, was in zo'n cabineding. Op een gegeven moment zaten de zussen op de bodem van de gondel heel hard te hopen dat het snel voorbij wasquote:
#teampositivoquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou met twee zussen en onze kinderen wel in een reuzenrad om ons van de angst af te helpen, was in zo'n cabineding. Op een gegeven moment zaten de zussen op de bodem van de gondel heel hard te hopen dat het snel voorbij was
ik welquote:
Nooit in de fietstunnel in Rotterdam geweest zeker?quote:
wel ongefährquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef D. het volgende:
Moldava
Switzerland
Romania
Sweden
Austria
Lithuania
Russia
Albania
The Netherlands
Azerbaijan
JA!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
Doe Nederland nu eens gelijk in het begin ... ipv altijd als laatste, we staan tenslotte bovenaan in de polls
In willekeurige volgorde hoop ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef D. het volgende:
Moldava
Switzerland
Romania
Sweden
Austria
Lithuania
Russia
Albania
The Netherlands
Azerbaijan
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Du sind in vielen topics verschwunden, in denen sie schon oft waren.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou met twee zussen en onze kinderen wel in een reuzenrad om ons van de angst af te helpen, was in zo'n cabineding. Op een gegeven moment zaten de zussen op de bodem van de gondel heel hard te hopen dat het snel voorbij was
Ja maar daar sprak zij niet over, dat was niet wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
de regel is je zoll niet vor eigen land voten
Sjeses.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik heb met mijn broertje in Oostenrijk bovenaan de berg geld lopen bieden dat we met scooters naar beneden gebracht werden, zo bang waren we
die is een beetje flexibel.quote:
Het is afschuwelijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik heb met mijn broertje in Oostenrijk bovenaan de berg geld lopen bieden dat we met scooters naar beneden gebracht werden, zo bang waren we
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
ja en heroes word als dat metdoet en goede platz makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
De Worst gaat Heroes zingen op de zaterdag
We hebben nog een keer of 10 tegoedquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan Chuf zijn lijst nog een keer posten
quote:
Waarom? ze zijn allemaal al geweest en stemmen mag ook niet meer.. Daarnaast is uit mn CTR+V verdwenenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan Chuf zijn lijst nog een keer posten
Ik was verliefd op haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |