Ik doe het juist andersomquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga heel hard proberen dit leuk te vinden.
you vraagquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Excuus ,ik loop vreselijk achter bemerk ik me nu.
Kennelijk zijn er 3, en er is er pas eentje geweestquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het zo erg? De kanshebbers zouden toch allemaal vanavond komen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:47 schreef Prisha het volgende:
Ik begin San Marino steeds beter te vinden
Is ook een optie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom
Heel slecht vinden, dan kan het alleen maar meevallen
Het moet eigenlijk zo slecht zijn dat het weer grappig wordt. Dit nummer bijvoorbeeld is gewoon niets.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was dinsdag zó erg dat het vanavond wel íets beter is, maar het is nog steeds erg over het algemeen
Hou hem goed in de gaten,en sterkte.quote:
Ik trek het zelf ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:47 schreef Lyza666 het volgende:
Met al die gifjes van Duncan begin ik hem steeds irritanter te vinden.
Ik heb me vandaag geamuseerd met reaction video's te kijken van de bekendmaking van de finalisten. Die reactie steeds bij San Marinoquote:
Fan pesten conjoquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Staat toch onderin beeld blinde. Kroatië was 't.
Toch swingt hetquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag geamuseerd met reaction video's te kijken van de bekendmaking van de finalisten. Die reactie steeds bij San Marino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |