Het is de leeftijdquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik vergeet de vorige keren dus ik lees het steeds opnieuw
Het zingen is ook echt vreselijk hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij kann wel zingen maar vor esc te rustig misschien
Nee, enkel iets heel lieflijks/moois, zinnenstrelends kan de vreselijke klanken van afgelopen driekwartier uit mijn oren krijgen.quote:
Dementie heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik vergeet de vorige keren dus ik lees het steeds opnieuw
Was het zo erg? De kanshebbers zouden toch allemaal vanavond komen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, enkel iets heel lieflijks/moois, zinnenstrelends kan de vreselijke klanken van afgelopen driekwartier uit mijn oren krijgen.
oeh ik weet welk liedje!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, enkel iets heel lieflijks/moois, zinnenstrelends kan de vreselijke klanken van afgelopen driekwartier uit mijn oren krijgen.
oeh ik weet welk liedje!
ja was echt goedquote:
nee is het niet maar jullie verstaan dat lied niet ,hoopelijk verstaat de jury hhetquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zingen is ook echt vreselijk hoor.
Wij zitten bij de 2e halve finalequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Excuus ,ik loop vreselijk achter bemerk ik me nu.
Het was dinsdag zó erg dat het vanavond wel íets beter is, maar het is nog steeds erg over het algemeenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het zo erg? De kanshebbers zouden toch allemaal vanavond komen?
Arend.quote:
Ik ben het inmiddels helemaal kwijt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het zo erg? De kanshebbers zouden toch allemaal vanavond komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |