Ik ben wel benieuwd hoor? Kan geen kwaad even zo en meer rechtstreeks als via de standaard media. Goed idee dit welquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
"Livechat met GroenLinks"
Ik eet nog liever bedorven garnalen.
Cool nog een paar fte aan communicatie, voorlicht, oplicht en propaganda kutjes/knotjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor? Kan geen kwaad even zo en meer rechtstreeks als via de standaard media. Goed idee dit wel
Geen vragen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
"Livechat met GroenLinks"
Ik eet nog liever bedorven garnalen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef Goudenvis het volgende:
Worden jullie nooit eens moe van jezelf?
Jawel maar die leveren waarschijnlijk een ban op.quote:
Euhm hoe bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:21 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe is het leven met je hoofd in een roze wolk van idealen zonder enige vorm van realisme?
Precies zo als ik het zeg, er wordt een blik multimediacommunicatiepropagandaschuldgoedgevoelmutsjesknulletjes in gehuurd om jou en mij de blijde boodschap te verkondigen.quote:
Het is vraag en antwoord toch? lijkt me niks mis mee op deze manier. Je kunt ze net zo goed dan namelijk ook bekritiseren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Precies zo als ik het zeg, er wordt een blik multimediacommunicatiepropagandaschuldgoedgevoelmutsjesknulletjes in gehuurd om jou en mij de blijde boodschap te verkondigen.
Ja, tot nu toe is het een leuk topic.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Het is vraag en antwoord toch? lijkt me niks mis mee op deze manier. Je kunt ze net zo goed dan namelijk ook bekritiseren?
Ironie moet idd kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe is het een leuk topic.
Zie het topic van Volt, daar ging het hetzelfde. Ze reageren straks ook live op vragen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:43 schreef kree het volgende:
Hoezeer kun je dit topic noemen onder "live chat" trouwens?
Vraag het me even af want ik zie zoiets als dat er dan iemand van GL wel continu gaat reageren in een tijdsspanne desnoods. Of is dit eerst een hele opsomming van vragen waar vervolgens door GL even een paar dagen op gewacht kan worden totdat ze met de goede passende reactie kunnen komen iov met hun eigen partij?
Op zondag 19 mei van 20.00 tot 21.30 gaat GroenLinks hier live, met hun eigen account, reageren op onze vragen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:43 schreef kree het volgende:
Hoezeer kun je dit topic noemen onder "live chat" trouwens?
Vraag het me even af want ik zie zoiets als dat er dan iemand van GL wel continu gaat reageren in een tijdsspanne desnoods. Of is dit eerst een hele opsomming van vragen waar vervolgens door GL even een paar dagen op gewacht kan worden totdat ze met de goede passende reactie kunnen komen iov met hun eigen partij?
En de antwoorden zullen ook wel hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zie het topic van Volt, daar ging het hetzelfde. Ze reageren straks ook live op vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |