Ik ben wel benieuwd hoor? Kan geen kwaad even zo en meer rechtstreeks als via de standaard media. Goed idee dit welquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
"Livechat met GroenLinks"
Ik eet nog liever bedorven garnalen.
Cool nog een paar fte aan communicatie, voorlicht, oplicht en propaganda kutjes/knotjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor? Kan geen kwaad even zo en meer rechtstreeks als via de standaard media. Goed idee dit wel
Geen vragen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
"Livechat met GroenLinks"
Ik eet nog liever bedorven garnalen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef Goudenvis het volgende:
Worden jullie nooit eens moe van jezelf?
Jawel maar die leveren waarschijnlijk een ban op.quote:
Euhm hoe bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:21 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe is het leven met je hoofd in een roze wolk van idealen zonder enige vorm van realisme?
Precies zo als ik het zeg, er wordt een blik multimediacommunicatiepropagandaschuldgoedgevoelmutsjesknulletjes in gehuurd om jou en mij de blijde boodschap te verkondigen.quote:
Het is vraag en antwoord toch? lijkt me niks mis mee op deze manier. Je kunt ze net zo goed dan namelijk ook bekritiseren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Precies zo als ik het zeg, er wordt een blik multimediacommunicatiepropagandaschuldgoedgevoelmutsjesknulletjes in gehuurd om jou en mij de blijde boodschap te verkondigen.
Ja, tot nu toe is het een leuk topic.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Het is vraag en antwoord toch? lijkt me niks mis mee op deze manier. Je kunt ze net zo goed dan namelijk ook bekritiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |