Neequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je ;p beter dan haha
dan kan ik daar voortaan rekening mee houden
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;p
Kusje op je overspannen bolletjequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goede nacht aan iedereen die wel normaal kan doen.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Hahahah homootje lekker huileeequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
laat je niet misleiden door die scène uit enter the void, dat is cgiquote:
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.quote:
Oh wil je gewoon even vastpakkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.
Oh ja probeer maar misbruik te maken van kwetsbare vrouwen jij jijquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh wil je gewoon even vastpakken
ben je nu soort van op aan het scheppen dat je niet om je moeder geeft of interpreteer ik dit nou compleet verkeerdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja probeer maar misbruik te maken van kwetsbare vrouwen jij jij
wiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom praat die Duncan constant over zijn kont?
WE ZITTEN ER WEL BIJ!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom praat die Duncan constant over zijn kont?
Type groot geschapen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo'n type waar Stimorol op valt
Moet ik huilen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je nu soort van op aan het scheppen dat je niet om je moeder geeft of interpreteer ik dit nou compleet verkeerd
Je bent een uur te laat maar vooruit, we weten dat jullie in die regio achter lopen en een uur valt dan wel mee.quote:
Geen idee wat ie heeft gedaan trouwens hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een uur te laat maar vooruit, we weten dat jullie in die regio achter lopen en een uur valt dan wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |