Klinkt als Abers werkquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol dit zijn allemaal vercrackte amateur wijvjes die een financieel duwtje in de rug nodig hebben en 20 pikken klaarzuigen in een 1 persoons hok
Echt de moeite waard
Gewoon een goeie free avg anti virusscan manquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hele pc vol spyware zeker haha
Ik vertrouw jou sowieso op je blauwe ogenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon een goeie free avg anti virusscan man
Heb niks te verbergen ook
Meid wat zit het dan toch een beetje tegen hequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef Trollscience het volgende:
san pellegrino orange is lekker maar lemon is te zuur ):
echt he hebben ze allemaal van mij nageaaptquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Trollscience het volgende:
dat "haha" op het einde van iedere post begint een beetje de nieuwe emo.gif te worden
Prof doet dat veel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Trollscience het volgende:
dat "haha" op het einde van iedere post begint een beetje de nieuwe emo.gif te worden
Haha jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Heb je suggesties voor een goede film of serie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Wallmount hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Beste blijft toch wel chaturbate
Krijg Morgen MN iPad binnen
Spijtig dat ik nog thuis woon
Anders had ik meteen een Fleshlight + wallmount aangeschaft
Neuk gewoon een vrouw van vlees en bloed. Volgens mij ben je mooie boy dus dat moet prima lukken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
series kijk ik nooit eigk, maar ken je synecdoche, new york?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor een goede film of serie?
Ja zeg dat. Ik geef echt zo ontiegelijk veel om mijn moeder ben echt gekwetst nu ahahahahaahahahquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sowww myrr, laatste woorden nog? vernietigend dit
Lekker man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee, goed?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
series kijk ik nooit eigk, maar ken je synecdoche, new york?
ik geef joun moeder ook ;p lolquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zeg dat. Ik geef echt zo ontiegelijk veel om mijn moeder ben echt gekwetst nu ahahahahaahahah
Nu komen de tranenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zeg dat. Ik geef echt zo ontiegelijk veel om mijn moeder ben echt gekwetst nu ahahahahaahahah
Dit is wel sad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, het gaat wel om je moederquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wacht even snel een ui in mn oog wrijven brb
Wie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, het gaat wel om je moeder
Wat noem je je vader nu?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
Als je je lul in mijn moeder steekt ben je echt loser eerste klas en lelijker dan braadslee.
Oké die ervaring heb ik niet per sequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is een wat strakker geheel, minder opvallende schaamlippen. Is mijn ervaring hoor, zal ongetwijfeld geen ijzeren wet zijn.
Hoop dat ie haar laat genieten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee vroeger was ze wel mooi maar nu duwt 'ie de jouwe die is wat jonger.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké die ervaring heb ik niet per se
Je mag gewoon "penis" schrijven hoor, we zijn volwassen mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk het wel hij heeft een goeie penner.
denk mijn favoriete film ooit, maar wel echt heel zwaar en deprimerend. kan het echt met niks vergelijken, hele geslaagde combinatie van surrealisme (geen lynch o.i.d, heel eigenzinnig) met hele persoonlijke, realistische scenes. geweldige hoofdrol ook. het liet me om een of andere reden denken aan infinite jest, alhoewel de setting heel anders is.quote:
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk mijn favoriete film ooit, maar wel echt heel zwaar en deprimerend. kan het echt met niks vergelijken, hele geslaagde combinatie van surrealisme (geen lynch o.i.d, heel eigenzinnig) met hele persoonlijke, realistische scenes. geweldige hoofdrol ook. het liet me om een of andere reden denken aan infinite jest, alhoewel de setting heel anders is.
Kunstgebit in een glas water?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef Myrr het volgende:
Ahahaha gatver brb even een schroevendraaier in dat deel van mijn geheugen steken.
Je moet nooit de kamer van je ouders binnen lopen mensen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.
Ja same. Mja doe je niets aan. 🤷🏻♀️🙅🏻♀️quote:
Tx makker. Combi stress/geen vrije tijd waardoor shit die ik normaal kan handelen nu net te veel was.quote:
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;pquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een emotionele kutdag dus ik denk dat ik die maar bewaar voor een andere keer.
xdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;p
Neequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je ;p beter dan haha
dan kan ik daar voortaan rekening mee houden
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat Uitstraling er niet is om je te troosten ;p
Kusje op je overspannen bolletjequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Goede nacht aan iedereen die wel normaal kan doen.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
Had gvd gewoon de stad in moeten gaan nu ben ik helemaal opgefokt door die gare kneus. Ga wel naar bed.
Hahahah homootje lekker huileeequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
laat je niet misleiden door die scène uit enter the void, dat is cgiquote:
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.quote:
Oh wil je gewoon even vastpakkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.
Oh ja probeer maar misbruik te maken van kwetsbare vrouwen jij jijquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh wil je gewoon even vastpakken
ben je nu soort van op aan het scheppen dat je niet om je moeder geeft of interpreteer ik dit nou compleet verkeerdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Pas als ik een overlijdensbericht krijg zal ik een beetje caren en emo zijn. Ze is al 17 jaar niets meer dan een herinnering die ik af en aan nog sprak. Care meer om mensen die ik pas 2 jaar ken.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja probeer maar misbruik te maken van kwetsbare vrouwen jij jij
wiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom praat die Duncan constant over zijn kont?
WE ZITTEN ER WEL BIJ!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Waarom praat die Duncan constant over zijn kont?
Type groot geschapen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo'n type waar Stimorol op valt
Moet ik huilen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben je nu soort van op aan het scheppen dat je niet om je moeder geeft of interpreteer ik dit nou compleet verkeerd
Je bent een uur te laat maar vooruit, we weten dat jullie in die regio achter lopen en een uur valt dan wel mee.quote:
Geen idee wat ie heeft gedaan trouwens hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een uur te laat maar vooruit, we weten dat jullie in die regio achter lopen en een uur valt dan wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |