Nou ja, naast Trump bedoel je?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:01 schreef zomerindebol het volgende:
En nu weer het verhaal dat het onder obama net zo goed ging, terwijl dat de enige president is geweest die per kalenderjaar nooit boven de 3 procent groei is gekomen en dat met 0 procent rente.
Dat doen beide partijen altijd aan meequote:Op zondag 28 juli 2019 00:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, naast Trump bedoel je?
Je lijkt ook heel veel waarde toe te kennen aan wat een president kan doen om de economie te beďnvloeden. Daar ben ik het niet noodzakelijk mee eens. Het gaat mij in deze mini-discussie om het cheerleader-gedrag die republikeinen laten zien.
Wat loop je te ouwehoeren?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:31 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat doen beide partijen altijd aan mee
Een hele belangrijke factor in je mooie verhaaltje met vergelijkingen is er een van waar het onder obama volgens mij om het aanvallen van een souverein land was op dat moment, wat een belangrijke factor is op dat soort zaken en eveneens het verschil van hoe de media op mensen in speelt (want het verschil bijna alles was goed wat obama deed en slecht wat trump doet ), daar en in een andere periode (overigens zijn er wel mooie vergelijkingsvideos van hoe obama een reporter de deur wijst en hoe de msm reageert en hoe het onder trump reageerde)
Onder trump was er afkeuring en bij obama werd de media blij.
Kun je misschien iets aanwijzen wat Obama gedaan heeft om Trump te ondermijnen naast eerlijke politiek?quote:Erger nog obama en zn matties zijn steeds bezig het proces waar trump mee bezig is te ondermijnen , dat is ongehoord, maar door de media amper benoemd.
Trump is nog niet klaar slimmerd , en verwacht dat hij het wel gaat halen , en reken daar effe wel de rente bij dan wat een wezenlijk verschil maakt .quote:Op zondag 28 juli 2019 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat loop je te ouwehoeren?
Onder Trump is de economie ook niet 3% per jaar gegroeid, true/false?
[..]
Kun je misschien iets aanwijzen wat Obama gedaan heeft om Trump te ondermijnen naast eerlijke politiek?
trump is niet klaar en je rekent in dit soort zaken iets af over de gehele periode.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, naast Trump bedoel je?
Je lijkt ook heel veel waarde toe te kennen aan wat een president kan doen om de economie te beďnvloeden. Daar ben ik het niet noodzakelijk mee eens. Het gaat mij in deze mini-discussie om het cheerleader-gedrag die republikeinen laten zien.
Ach ja de oogkleppen zitten wel heel erg strak merk ik wel. Ook wel heel erg goedkoop en gemakkelijk om alle kritiek af te doen als TDS terwijl je zelf duidelijk totaal niet geďnformeerd blijkt te zijn over het hele onderzoekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Ah dus je wil dat ik inga op een hoop geblaat van mueller die mischien zelf nog niet eens weet wat er in het werk geschreven staat blijkbaar.
Volgens mij staat of valt het gehele gedoe alleen al dat het niet mueller zn taak is om iemand onschuldig te verklaren en volgens mij is dat ook onmogelijk en het is nooit gedaan ook.
En als je mijn raad zou aannemen om die aaron mate te volgen dan zou alles haarfijn uitgelegd worden , en mischien zou er dan een lichtje gaan branden dat het een vooropgezet stuk was en dat er geen collusion was of hoe je het ook wil noemen.
In hetzelfde rapport staat namelijk ook dat men niet wist hoe men de russen moest bereiken bij de trump campagne, dat is wel een beetje vreemd als je zoveel samen werkt.
Maar goed het mueller gebeuren is geweest en de echte waarheid met echte bewijzen kan nu voor eens en altijd duidelijk maken wat er is gebeurt en daar zullen vele arrestaties/zelfmoorden etc bij gebeuren.
Uiteindelijke conclusie zal zijn:
geen collusion door trump maar wel aan de zijde van de Clintons want die betaalden immers het steele dossier.
Geen hack bij de DNC want onmogelijk met de snelheid van overdracht.
Spionage door obama admin met hulp van diverse landen zoals uk.italie.australie.
Russen trollfarm was niet in opdracht van kremlin (gewoon geen bewijs van en al weg geworpen door de rechter) Toch wel een belangrijk onderdeel van het onderzoek net zoals het al foute steele dossier.
Hele onderzoek gebasseerd op niets en gedaan door anti trumpers betaald door Clintons en medeweten van obama:)
Ik geniet elke dag van de tranen van het zo sneue linkse volk wat niet tegen hun verlies kan , en alles moet verzinnen om maar te doen alsof het onrecht is.
Nog lekker een jaar of 6 trump en melting media:)
En ook hier zijn er genoeg die huilen als hyenas
Wel fijn van je youtube bubbel dat deze je beschermt over wat Mueller wel gezegd heeftquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteren thuisgekomen van vakantie en nu weer even het nieuws inhalen. De YouTubeclips van de Mueller-getuigenis waren geweldig. Mueller wist allemaal niks, hij had nog nooit van Glen Simpson of Fusion GPS gehoord en op 9 van de 10 vragen kon hij geen antwoord geven omdat dat niet 'binnen zijn bevoegdheiden' viel
Goed bezig, Nadler, Schiff, Cummings, Swallwell en andere DNC-beroepsleugenaars
Nou, laat maar eens zien wat ze op CNN en MSNBC hadden te melden. Of de NYT of de WaPo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:15 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Wel fijn van je youtube bubbel dat deze je beschermt over wat Mueller wel gezegd heeft
Dat Trump niet vrijgepleit wordt door dat rapport is toch wel duidelijk gezegd of zat dat niet in je youtube bubbel?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, laat maar eens zien wat ze op CNN en MSNBC hadden te melden. Of de NYT of de WaPo.
Op alle belangrijke vragen zat opa Mueller te stotteren.
Rapport was inderdaad duidelijk; er zijn GEEN BEWIJZEN dat Trump en zijn campagne samenzworen met de Russen. Dan wordt Trump dus inderdaad vrijgepleit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dat Trump niet vrijgepleit wordt door dat rapport is toch wel duidelijk gezegd of zat dat niet in je youtube bubbel?
Wel vreemd om te vragen wat de media outlets er over te zeggen hadden, volgens mij gaat het er om wat Mueller te melden had en die was vrij duidelijk maar dat was het rapport ook al.
Mueller's rapport pleit Trump toch helemaal vrij volgens Trump en zijn debiele aanhang, waarom dan opeens Mueller in een kwaad daglicht willen stellen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Rapport was inderdaad duidelijk; er zijn GEEN BEWIJZEN dat Trump en zijn campagne samenzworen met de Russen. Dan wordt Trump dus inderdaad vrijgepleit.
Maar goed, als je tere SJW-zieltje het aankan, kijk eens even naar deze fragmenten waar Mueller compleet voor dwaas staat en op bijna alle lastige vragen zegt dat het buiten zijn verantwoordelijkheden valt (zelfs als ze in zijn eigen rapport staan) om daarop te antwoorden.
Mueller is een moerasrat die helaas niks heeft kunnen vinden om Trump te grazen te nemen en hij wist waarschijnlijk al vanaf het begin van zijn aanstelling dat er helemaal niets van de aantijgingen waar was.
Als je het allemaal nog steeds niet snapt, kijk dan even naar Trumphater en Berniebro Jimmy Dore (met oa. Aaron Mathe), die van begin af aan al door had dat het een samenzwering tegen Trump was op basis van leugens en bedrog.
Er gaan inderdaad koppen rollen, maar niet die van Trump.
Haha, over toneelstukjes gesproken. Hier een klucht met twee leugenaars en bedriegers in discussiequote:Op maandag 5 augustus 2019 19:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als we toch videootjes gaan posten kan deze wel volstaan lijkt me, in plaats van al die toneelstukjes:
Leugenaars en bedriegers nog wel. Je kunt vast wel wat leugens uit deze ondervraging halen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Haha, over toneelstukjes gesproken. Hier een klucht met twee leugenaars en bedriegers in discussie
Ieder zinnig mens snapt dat het het hele Russia-collusion verhaal een bullshit-verhaal is, opgezet door Trumps politieke tegenstanders om Trump zwart te maken en de bedoeling was dat Trump impeached zou kunnen worden. Watergate 2.0. Zowel Mueller als Schiff weten dat de Russische inmening in de VS verkiezingen een lachertje was en dat team Trump niks onoirbaars heeft gedaan. Beide zijn het leugenaars en bedriegers. Haal je kop eens uit je kont, dan zie de de dingen misschien wat duidelijker.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Leugenaars en bedriegers nog wel. Je kunt vast wel wat leugens uit deze ondervraging halen dan.
Leuk betoog, maar misschien kun je ook gewoon een antwoord geven op mijn reactie: Je kunt vast wel wat leugens uit deze ondervraging halen dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ieder zinnig mens snapt dat het het hele Russia-collusion verhaal een bullshit-verhaal is, opgezet door Trumps politieke tegenstanders om Trump zwart te maken en de bedoeling was dat Trump impeached zou kunnen worden. Watergate 2.0. Zowel Mueller als Schiff weten dat de Russische inmening in de VS verkiezingen een lachertje was en dat team Trump niks onoirbaars heeft gedaan. Beide zijn het leugenaars en bedriegers. Haal je kop eens uit je kont, dan zie de de dingen misschien wat duidelijker.
Wat dacht je van de claim dat de Russen de servers van Clinton / DNC hebben gehackt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar misschien kun je ook gewoon een antwoord geven op mijn reactie: Je kunt vast wel wat leugens uit deze ondervraging halen dan?
Ik denk daar niet zoveel van, lijkt me breed geaccepteerd als zijnde wat er gebeurd is en wat ook geaccepteerd wordt door de republikeinen... die dan kennelijk ook leugenaars zijn ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat dacht je van de claim dat de Russen de servers van Clinton / DNC hebben gehackt?
Dat mueller niet wist wie of wat fusion gps was is ook een leugen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk daar niet zoveel van, lijkt me breed geaccepteerd als zijnde wat er gebeurd is en wat ook geaccepteerd wordt door de republikeinen... die dan kennelijk ook leugenaars zijn ofzo?
Wat wil je erover kwijt?
En dat is volgens jou dan de enige leugen?
Wat heeft dit te maken met de gestelde vragen in dat interview met Schiff? Het lijkt er op dat je wat praatpuntjes er bij de haren bij wil trekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:23 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat mueller niet wist wie of wat fusion gps was is ook een leugen.
Als je maar enigszins iets van de zaak weet dan zit dit er heel diep in.
Dus of hij weet niets en is gewoon onwetend en heeft zich dus voorgedaan en gelogen er wel alles vanaf te weten of hij liegt dat hij het niet kent.
Ook dat het steele dossier buiten de zaak valt is gewoon een leugen , en zo zijn er nog genoeg andere leugens of tegensprekende zaken te vinden , zowel in het rapport als in de betogen.
Geef eerst maar eens uitleg wat er logisch is dat een aanklager iemand onschuldig gaat verklaren, wat totaal de functie niet is en onmogelijk om te doen.
Dus niet de enige leugens , kan dus ook betrekking hebben op andere onderdelen van het geheelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met de gestelde vragen in dat interview met Schiff? Het lijkt er op dat je wat praatpuntjes er bij de haren bij wil trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |