Helemaal statisch daarnaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende: [..] Ook niet dat irritante geluid wat ballonnen met wrijving ook wel eens maken?
[..] Oke, laat maar
Spuit 11.
Geen enkele dynamische meningen meer kunnen vormen, alles.quote:
Ok, Yats.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krakend bed tijdens de seks is wel de goede manier om het drie uur uit te houden. Zo storend.
Opschepper.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zonder krakend bed is het maar drie minuten hoor
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is altijd vervelend. Gewoon bek dicht totdat een iemand klaar gekomen is. De lichten weer aan en verder lezen in je boek. Gedoe.
Ouch....quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasEn pa maar z'n gang gaan.
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krakend bed tijdens de seks is wel de goede manier om het drie uur uit te houden. Zo storend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasEn pa maar z'n gang gaan.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doen
Afgelopen woensdag dacht ik "oke we verhuizen NU naar de bank!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doen
Afgelopen woensdag dacht ik "oke we verhuizen NU naar de bank!"
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:
Ja, da's toch echt heel erg?quote:
Je moet naar de bouwmarkt om je bed een paar cm te verschuiven?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachten
Dat heb ik al opgelostquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachten
Zijn ze 12?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, da's toch echt heel erg?
Als ik OOIT een bedpartner er op betrap dat ie ondertussen de Donald Duck of Tina er bij pakt, oei!
Nee t mag pas vanaf 16. Dus ze zijn geen 12.quote:
Nee, iets van schuimrubber ter isolatie ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je moet naar de bouwmarkt om je bed een paar cm te verschuiven?
Koop gelijk wat extra pakken en soundproof t als een soort geluidsstudio!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, iets van schuimrubber ter isolatie ofzo.
Aparte ruimte in mijn slaapkamer in elkaar getimmerd. Ook goed voor wietplanten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koop gelijk wat extra pakken en soundproof t als een soort geluidsstudio!
Ik moet nog even verder sparen qua nieuw laminaat (plus soundproof ondergrond hint hint) en wat gordijnen...quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de sling?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog even verder sparen qua nieuw laminaat (plus soundproof ondergrond hint hint) en wat gordijnen...
Paar boorhaken in het plafondquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |