geen gaatjes?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooh ik was in de Lidl, ik was in de Lidl.
Yeps, dat is aan hem opgedragen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft die Willy iets met dit nummer te maken?
Ik vergeet meestal maar 1 dingquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt man man weer 3 dingen vergeten
Die komt alleen hier in de Wildernis voor.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een Rodehendenderondonder zo mooi als Voxs en Rec
Man, man, man! Wat ben je vergeten? Ik moet ook nog.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Lonka Fudge, Lonka Sinassnippers en ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Vuilniszakken, kattensnoepjes, Pepsiquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Man, man, man! Wat ben je vergeten? Ik moet ook nog.
Omdat die krengen half schaduw willen, die van mij staat op het zuiden wat een armoequote:Op donderdag 16 mei 2019 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Die komt alleen hier in de Wildernis voor.
Klopt! Ik ben nu in mijn vorige woonplaats die ik de ghetto noem sinds ik verhuisd ben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk eh? even tussen de lagere regionen van de maatschappij
Ik zit nog in de wachtkamer, afspraak om 14.20quote:
Thanks! Nu weet ik weer wat ik ging vergeten. Boterhamzakjes! Maar hoe kun je de Pepsi nu vergeten? Normaal is dat toch het zwaarste van alle boodschappen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vuilniszakken, kattensnoepjes, Pepsiiets van chocolade en roomboter voor de broodjes kroket
Bij ons ligt de Lidl vlak bij een villawijk, maar die mensen zie je ook in de Lidl hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk eh? even tussen de lagere regionen van de maatschappij
Ik heb gelukkig nog plenty vuilniszakken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vuilniszakken, kattensnoepjes, Pepsiiets van chocolade en roomboter voor de broodjes kroket
ow, nou, komt vast goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de wachtkamer, afspraak om 14.20
hm, vreemde smaak heb jijquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
chocolade en roomboter voor de broodjes kroket
Natuurlijk, ik kom vandaag echt wel aan de beurt.quote:
Pepsi?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel hier zit de Aldi en alles ook in het ghetto, het is er wel gezelliger dan in de Vinex altijdquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Ik ben nu in mijn vorige woonplaats die ik de ghetto noem sinds ik verhuisd ben.
Maar dat bedoelde je vast niet
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik kom vandaag echt wel aan de beurt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat tandartsen gaatjes vullen, maar om daar nou naar toe te gaan voor een beurt....quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |