Haha morgenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef Trollscience het volgende:
ik ga morgen finale kijken
tevens free palestina
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag ze voorbij komen maar had niet eens op de prijs gelet, wat lelijk.
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een clownschoenen. De rest op die pagina trouwens ook.
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zitten wel paar leuke tussen (vind ik).
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe vaak zat deze website er naast de afgelopen jaren?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit altijd wel aardig.
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.quote:
Snap ikquote:
Soms moet je je daar overheen zetten, maar is weleens lastig zeker als je diegene niet zo magquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke dankje voor je eerlijke antwoord, is vast niet makkelijk om zo open te zijn
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Man man manquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spannender dan de emancipatie van een onderdrukte bevolking zeker
Ik ben blij voor de mensen die dit heel leuk vinden. Maar ik kan spannendere dingen bedenken hoor hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk, is wel eerste keer dat NL bovenaan staat daar (maar wel al wekenlang). Spannend.![]()
Mexicanoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |