Maak je niet dik. Dat ben je nog steeds!quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En alweer had die onderbuik gelijk, wat is de stand nu? 29082 vs 1 maar toch nog altijd verketterd worden, nog altijd weggezet als racist door de mensen die menen hoogopgeleid zijn en niet zien dat ze als schapen achter bepaalde politici en media aanlopen zonder enig vermogen om een klein beetje voor zichzelf te denken. Gisteren nog een mooie discussie over gehad met iemand die beweerde dat marokkanen goed integreerden, ook daar geloofde ik de cijfers niet waarvoor ook 0 bronnen waren. Maar wat werd je aangevallen als je de cijfers niet geloofden, je was weer een boosmeneer, een populist een racist etc. Het is duidelijk welk kamp keer op keer ongelijk heeft, maar wakker worden zullen ze niet snel, toegeven dat ze fout zaten al helemaal niet.
Dit is ook nog maar het topje van de ijsberg, de meeste zaken van criminele asielzoekers en in hun kielzog de zogenaamde integreerde geloofssoortgenoten worden verdoezeld. Voor de users die hierdoor weer getriggert worden, houd er rekening mee dat jullie keer op keer ongelijk hadden.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Dat ben je nog steeds!![]()
![]()
De reden lijkt me duidelijk, om het draagvlak om asielzoekers op te vangen niet nog meer te laten dalen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:15 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is wel "een beetje dom".Ben benieuwd naar de reden.
Dit geeft de oppositie weer een sterke 'zie je wel' troef in handen.
Best mooie percentages, niet?quote:Zo’n 78 procent van de gevallen wordt voor een rechter gebracht, in acht procent zijn boetes uitgedeeld. Van de rechtszaken mondde 93 procent uit in een straf, maar welke straffen zijn opgelegd, is niet geregistreerd.
Ja dat is altijd zo. Ook zo vreemdquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi lijstje
[ afbeelding ]
Overig precies 1000, eigenlijk allemaal mooi afgeronde getallen. Mega toeval of gewoon zoals verwacht wederom het beliegen van de burger.
Het is geen onwil, het is het ongelijk wat bepaalde groepen keer op keer hebben en al vallen er doden door ze zullen het niet toegeven. Ze willen bepaalde partijen immers niet in de kaart spelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:18 schreef Aangezwengeld het volgende:
Ruikt allemaal niet bepaald fris. Er is gewoon duidelijk al jaren politieke ONWIL om met dit soort zaken korte metten te maken. Het is zéér onnatuurlijk dat een volk een ander, vijandig volk zo makkelijk vrijelijk laat indringen.
Dat zou helemaal dom zijn, want je weet dat je dat niet droog kan houden op deze manier. Als dit de reden is moet Harders inderdaad het veld ruimen; niet vanwege het vermeende 'verdoezelen', maar de incompetentie die eruit blijkt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:18 schreef MadameMossel het volgende:
De reden lijkt me duidelijk, om het draagvlak om asielzoekers op te vangen niet nog meer te laten dalen.
Als je allerlei vage toespelingen maakt, heb je vaak gelijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En alweer had die onderbuik gelijk, wat is de stand nu? 29082 vs 1 maar toch nog altijd verketterd worden, nog altijd weggezet als racist door de mensen die menen hoogopgeleid zijn en niet zien dat ze als schapen achter bepaalde politici en media aanlopen zonder enig vermogen om een klein beetje voor zichzelf te denken. Gisteren nog een mooie discussie over gehad met iemand die beweerde dat marokkanen goed integreerden, ook daar geloofde ik de cijfers niet waarvoor ook 0 bronnen waren. Maar wat werd je aangevallen als je de cijfers niet geloofden, je was weer een boosmeneer, een populist een racist etc. Het is duidelijk welk kamp keer op keer ongelijk heeft, maar wakker worden zullen ze niet snel, toegeven dat ze fout zaten al helemaal niet.
Dit is ook nog maar het topje van de ijsberg, de meeste zaken van criminele asielzoekers en in hun kielzog de zogenaamde integreerde geloofssoortgenoten worden verdoezeld. Voor de users die hierdoor weer getriggert worden, houd er rekening mee dat jullie keer op keer ongelijk hadden.
Vage toespelingen? Wat is vaag aan het argument dat ik onze regering niet vertrouw als het gaat om negatieve cijfers over bepaalde bevolkingsgroepen? Het is niet de eerste keer dat zoiets uitkomt en bij de volgende discussie lopen mijn medestanders en ik ons weer te verdedigen om een jaar later weer te lezen dat we gelijk hadden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als je allerlei vage toespelingen maakt, heb je vaak gelijk
Het is natuurlijk nooit opzet, het is natuurlijk allemaal pure toeval dat het altijd cijfers zijn die bepaalde "rechtse" partijen goed zouden uitkomen "verdoezeld" worden hetzelfde dat de media ook altijd "foutjes" maakt in hun berichtgeving, of selectief zaken weglaat als dat rechts weer in de kaart kan spelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:29 schreef -0mega- het volgende:
Als dat het officiele lijstje is snap ik het wel. Top 10 meest voorkomende misdaden benoemen en de rest achterwege laten.
Het feit dat die minder voorkomende misdaden dan duiden op "massamoord" "verkrachting" "zelfmoordaanslagen met tien miljoenmiljard doden" en de minister niet denkt dat mensen dit interessant vinden is dan een beetje
heel erg onhandig.
Ben er niet per sé van overtuigd dat het met opzet was.
Dit dus. Ophef om niks weer. Maar Jarvis grijpt het natuurlijk aan als een groot complot tegen de blanke witman.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, kijk, er wordt dus helemaal niks verdoezeld. De tabel is gesorteerd van hoog naar laag en de zware misdrijven komen dus overduidelijk minder vaak dan 80x voor. Daardoor vallen ze buiten de top 10. Prima verklaring dus. Maar uiteraard moet dit weer aangegrepen worden om te polariseren. Lekker goochelen met cijfers en dan ook nog de bron aanvallen op goochelen. Typisch.
JA!quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:53 schreef superniger het volgende:
Te gek voor woorden. Staatsecretaris Harbers moet opstappen.
Omdat je nooit feitelijk praat. Je maakt vage opmerkingen die je op vele manieren kunt interpreteren. Daardoor heb je heel vaak 'gelijk'.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Vage toespelingen? Wat is vaag aan het argument dat ik onze regering niet vertrouw als het gaat om negatieve cijfers over bepaalde bevolkingsgroepen? Het is niet de eerste keer dat zoiets uitkomt en bij de volgende discussie lopen mijn medestanders en ik ons weer te verdedigen om een jaar later weer te lezen dat we gelijk hadden.
Dit speelt bepaalde mensen in de kaart, ze leren het werkelijk nooit.
Alsof er in bananenrepublieken onderzoek wordt gedaan!quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:47 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij ook altijd weer stoort is dat als een onderzoek geen goede uitkomst heeft dan men dan maar kiest voor wegmoffelen... Wij zijn toch geen bananenrepubliek hier of wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |