Zinloosquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:56 schreef Zeroku het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)of-thrones~a171d331/
Ja, HBO zal vet balen. Meer kijkers dan ooit, wat kut.quote:Maar tegelijkertijd keken er nooit eerder zoveel kijkers in Amerika: 18,4 miljoen mensen keken afgelopen zondag.
Ohja en incelsquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:13 schreef heywoodu het volgende: [..] Ah, de SJW- en anti-SJW-stokpaardjes, precies wat dit topic nog nodig had.
Ik neem ook maar aan dat het met een kleine knipoog isquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
Petities op change.orgnog nooit gezien dat dat iets uithaalde
Borealen is het nieuwe scheldwoord heb ik geleerd in POL.quote:
Focus op gave actiescènes, logica uit het raam gooien, bizar veel cgi zonder goede reden, ondiepe karakters, karakters die plots achterlijk zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Nounouoverdrijven is ook echt een vak
Dit vergelijken met Transformers hou op alsjeblieft
Het is veelzeggend dat de serie in het begin boeiender was toen de hoofdpersonen vertelde over de (uitkomst van) veldslagen, omdat er geen budget was om ze in beeld te brengen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Focus op gave actiescènes, logica uit het raam gooien, bizar veel cgi zonder goede reden, ondiepe karakters, karakters die plots achterlijk zijn.
Ik zie het wel.
Kunnen deze 250.000 amoebes zichzelf niet gewoon weggooien?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:56 schreef Zeroku het volgende:
Goede vergelijking inderdaad. Blijkt ook uit de interviews met D&D. Alles draait bij hun om emoties over logica.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Focus op gave actiescènes, logica uit het raam gooien, bizar veel cgi zonder goede reden, ondiepe karakters, karakters die plots achterlijk zijn.
Ik zie het wel.
the game of thrones wordt me allemaal te ingewikkeldquote:
Als Jon niet zo ongelofelijk achterlijk was geweest hadden we al een huwelijk gehad en was er helemaal geen probleem geweestquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
the game of thrones wordt me allemaal te ingewikkeld
hoewel jon de fatsoenlijke optie is in de vergelijking met dany. hebben we gezien ook de laatste ep weer, dat hij niet in staat om real politik te voeren. real politik zou zijn, je bek houden over je lineage en je tante neuken, maar nee sansa moet geinformeerd worden ondanks de profetie van dany wat er dan zou gebeuren en nee je neukt niet je tante die een duw verwijderd is van going full mental. je geeft haar zelfs dat laatste duwtje. was niet een van de laatste TT's "jon is dom"?
dany is pure macht, ze weet wat real politik is en ze is in staat om alles er voor over te hebben om de macht grijpen, with fire and blood.
jon wilt niet dany wilt wel, ik heb liever dat er iemand op de functie zit die plezier in zijn werk heeftaan de andere kant zullen dan wel veel mensen moeten branden
![]()
dilemmas dilemmas
ik ben daarom #TeamTormundGhost
Ik hoop zo vurig dat dat inclusief die spelfout is op zo'n naamplaatje ofzo isquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Die tattoos![]()
ihk van vernoemen: is het hier al gemeld dat het hondje in Undercover (op Netflix) Kaleeshi heet
Om alles werkend te krijgen moeten ze eigenlijk vanaf seizoen 5 weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:56 schreef Zeroku het volgende:
Ja dat komt natuurlijk omdat GoT een fanbase heeft opgebouwd door de eerdere seizoenen, dat weten ze daar ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, HBO zal vet balen. Meer kijkers dan ooit, wat kut.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:56 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop zo vurig dat dat inclusief die spelfout is op zo'n naamplaatje ofzo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |