Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar ze blijven sleutelen toch wel? Bedoel de incompetentie van de Isrealies hoeft Duncan in de andere optreden niet opnieuw te benadelen
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
Ik heb hier een casual kijker naast me op de bank zitten en hem waren de kabel en de ledjes niet opgevallen hoor.
Ze laten gewoon overnight een nieuwe bal invliegen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?
Ongelofelijk veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Goed dat ik de semi al 80% kon bekijken, kan morgen namelijk niet live kijken want ik vlieg in de avond naar Tel aviv
Met een 'hoesje' erom van wat melkglasachtig spul ben je er ook. Maar dan moet het wel mogenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Juryshow moet exact hetzelfde als morgen. Dus veel zal er niet veranderen. Maar wat kapotte/gekke ledjes in de bol fixen kan wellicht, geen idee of dat mogelijk is.
Ik ook! Zin in!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef ato het volgende:
Morgen zien wij meer. Ik heb er een gerust hart op.
zometeenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Geef jij die casual kijker even een kleffe tongzoen van me?
had het net wel met snel op tijd volmaken om op tijd nieuw topic te kunnen openen voor Duncan zou beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Hebben anderen daar ook last van? Sommigen posten zich een ongeluk zo snel en heb er niemand over gehoord. Wat krijg je dan?
Veel plezier!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Goed dat ik de semi al 80% kon bekijken, kan morgen namelijk niet live kijken want ik vlieg in de avond naar Tel aviv
Goeie reis en veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Als iemand het opgenomen heeft, graag dmquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar dan niet het hele 'illegale' ding hier plaatsen ajb. Werd van Twitter ook al verwijderd. Dus dan ff via dm ofzo.
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef justnathan321 het volgende:
Ja, en zo'n applausje na het eerste refrein, als het even stil is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
Ook mooi dat iedereen al begint te juichen op het eind als Duncan nog dat hoge stukje zingt
Ik weet niet of je op twitch kunt terugkijken straks (op dit moment nog niet, want het is nog live)quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef iBenny het volgende:
Wie had het opgenomen? En mag ik de video in dat geval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |