Sinds kort, na ruzie met de Griekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Moira. het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een Noord-Macedonië trouwens?
Natuurlijk. Ik denk dat er geen één commentator is die ball-gate niet gaat noemen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar gaan demensethuis daar op letten? Wij focussen nu enorm op die klotebol natuurlijk.
Maar groot aplaus van de zaal en drie kabel werken ze morgen weg. Komtgoedquote:
Ja, meer dan ik verwacht had! En Duncan kijkt getergd maar toch zwoel in de camera.quote:
Oh ik dacht dat je bedoelde dat er nog iets nieuws bedacht ging worden voor de finale, iets extra’s.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je mag toch je telefoon gewoon gebruiken? Die lamp die erin zit?
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, meer dan ik verwacht had! En Duncan kijkt getergd maar toch zwoel in de camera.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik denk dat er geen één commentator is die ball-gate niet gaat noemen.
Ik had direct dat WOW moment. Ieder voor zich denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef grazz het volgende:
Maar geen wow moment dus? Wel mooi op beeld maar het mist iets?
Sinds een paar maanden geleden. Dat was op verzoek van Griekenland enzo toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Moira. het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een Noord-Macedonië trouwens?
Ik win 2000 euro als Duncan wint dus liever niet hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Als Noord-Macedonie wint, stroomt het hier financieel aan alle kanten binnen trouwens. Maar goed, Duncan mag haar op zich wel verslaan.
Ja, vond van wel hoor.quote:
Die LEDjes kunnen ze fixen is geen probleem. Kabel is ook maar 1 seconde in beeld, maar dat kan met een simpele wijziging in hoek ook veranderd worden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar gaan demensethuis daar op letten? Wij focussen nu enorm op die klotebol natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |