Netjes, ik eet een schaaltje slagroomijsquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook gelukt, ben al hard aan het studeren ondertussen
Chronoquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Als Myrr niet de moeder is van deze SC, wie dan?
Nou ja ligt eraan. Als het er in zit dan moet het er ook uit komen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar komt toch niets gehandicapts uit...
Geniet ervanquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes, ik eet een schaaltje slagroomijs
Ik ken dit gevoel erg goed in combinatie met drank, zal ik iemand zijn hoofd eraf bijten of zal ik kusjekroeliewoelie doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb 2 baco's op of nou ja eigenlijk 4 maar dan in 2 porties dus ben in dubio hoe ik moet reageren.
Nee ik vloek gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel de neiging en zo ja wat doe je dan om te zorgen dat het niet misgaat
Lekker bezig weer hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb 2 baco's op of nou ja eigenlijk 4 maar dan in 2 porties dus ben in dubio hoe ik moet reageren.
Nou ja afbijten is ook weer zo zo maar over het algemeen wil ik mensen niet perse kwetsen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel erg goed in combinatie met drank, zal ik iemand zijn hoofd eraf bijten of zal ik kusjekroeliewoelie doen
ahuh ahuhquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dildo's als fopspenen, iedere dag een andere vader over de vloer
Of een kleinequote:
Ze zou je echt hoeken als je dit zou zeggen in het echte leven. Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dildo's als fopspenen, iedere dag een andere vader over de vloer
En weer in.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan. Als het er in zit dan moet het er ook uit komen.
Ik zeg dit soort dingen dus echt in het echt ook en ik kom er al een leven lang mee weg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze zou je echt hoeken als je dit zou zeggen in het echte leven. Ik ook.
Dan heb je zo'n charme die maar weinig bezitten. Nice.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen dus echt in het echt ook en ik kom er al een leven lang mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |