Wel eens een vroege miskraam gezien? Is gewoon een roze klompje. Beetje boonvorm met wat uitstulpingen en zwarte stippen onder een vlies.quote:
Abortusdiscussie beste discussie. Zijn ook altijd alleen mannen die tegen zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah goed om te zien dat ik een abortusdiscussie ontketend heb
He shit ik kan alleen deze zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik mn agenda niet
Alles behalve deze zaterdag
Dat is toch prachtig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel eens een vroege miskraam gezien? Is gewoon een roze klompje. Beetje boonvorm met wat uitstulpingen en zwarte stippen onder een vlies.
Grapje jeetje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaag gekke Maori dat je er bent.
Wat zou je graag anders zien de volgende keer, beste kerelquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt wel wat dingen gezegd waar ik niet blij mee ben
Kaarsje erbij, hapje, wijntje, lincherie dit dat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel altijd een kille omgeving in het mortuarium
Oh shit dat had ik echt niet verwacht hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit ik kan alleen deze zaterdag.
Ja echt mooi.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik echt niet verwacht haha
Heb je wel de neiging en zo ja wat doe je dan om te zorgen dat het niet misgaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk dus op mijn bureau na @:deadprez sla ik nergens op
En deze sc dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt mooi.
Als vroeg blijkt dat het gehandicapt is gaat het er ook uit trouwens.
Heb 2 baco's op of nou ja eigenlijk 4 maar dan in 2 porties dus ben in dubio hoe ik moet reageren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik toch wel oooh schone kiwi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |