Zosks penis is altijd beschikbaarquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks hap je nog in de verkeerde piemel.
I didquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel goed nadenken waar je ‘m gelaten hebt dus hehe
Haha. Een klomp cellen is geen kind Jimmy. Stop.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op welk moment wordt een kind in de baarmoeder plotseling een kind volgens jou?
Jawel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha. Een klomp cellen is geen kind Jimmy. Stop.
Wel altijd een kille omgeving in het mortuariumquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje eng mager eerlijk gezegd maar wel compleet dit dat.
Oh dacht vanwege je kutkopquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Bril zoeken is echt wel kut want eigenlijk zou die bril het zoeken wel vergemakkelijken.
Wel eens een vroege miskraam gezien? Is gewoon een roze klompje. Beetje boonvorm met wat uitstulpingen en zwarte stippen onder een vlies.quote:
Abortusdiscussie beste discussie. Zijn ook altijd alleen mannen die tegen zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah goed om te zien dat ik een abortusdiscussie ontketend heb
He shit ik kan alleen deze zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik mn agenda niet
Alles behalve deze zaterdag
Dat is toch prachtig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel eens een vroege miskraam gezien? Is gewoon een roze klompje. Beetje boonvorm met wat uitstulpingen en zwarte stippen onder een vlies.
Grapje jeetje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaag gekke Maori dat je er bent.
Wat zou je graag anders zien de volgende keer, beste kerelquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt wel wat dingen gezegd waar ik niet blij mee ben
Kaarsje erbij, hapje, wijntje, lincherie dit dat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel altijd een kille omgeving in het mortuarium
Oh shit dat had ik echt niet verwacht hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit ik kan alleen deze zaterdag.
Ja echt mooi.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik echt niet verwacht haha
Heb je wel de neiging en zo ja wat doe je dan om te zorgen dat het niet misgaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk dus op mijn bureau na @:deadprez sla ik nergens op
En deze sc dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt mooi.
Als vroeg blijkt dat het gehandicapt is gaat het er ook uit trouwens.
Heb 2 baco's op of nou ja eigenlijk 4 maar dan in 2 porties dus ben in dubio hoe ik moet reageren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik toch wel oooh schone kiwi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |