Ben je wel eens in je kont geneukt?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raar, zou echt lekker tegen je aan kruipen
Volgend weekendquote:
Ben ik wel maar de meeste vragen en opmerkingen moet je voor je houden. Een filter heet dat.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank je ben echt Ajaxcied.
ONS ALLER AJAX HEUHHH HELEMAAL ALLES IN AMSTERDAM
Daaromquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik eraan begin is jouw instapmaat wel het eerste waar ik aan denk ja
Daar ging mijn Breaker tegen mijn beeldscherm aan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik eraan begin is jouw instapmaat wel het eerste waar ik aan denk ja
Ik heb geen filterquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben ik wel maar de meeste vragen en opmerkingen moet je voor je houden. Een filter heet dat.
Is wel de beste Myrr, nadeel is dat je dan iedere keer weer meer nodig hebt voor hetzelfde effect en dan eindig je uiteindelijk als NGquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je haar nu volcontinu aan de drank hebben?
O ken ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben ik wel maar de meeste vragen en opmerkingen moet je voor je houden. Een filter heet dat.
Pas na een ontmoeting.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je haar nu volcontinu aan de drank hebben?
Naja nadeel is dat zo'n zuipmoeder niet echt geweldig is. Over 15 jaar mag ik mijn ware aard laten zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de beste Myrr, nadeel is dat je dan iedere keer weer meer nodig hebt voor hetzelfde effect en dan eindig je uiteindelijk als NG
Da's toch ook als je jarig bent.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
waarom word ik gefeliciteerd terwijl ik geen ruk heb gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |