O dacht dat je een studie had afgerondquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank je ben echt Ajaxcied.
ONS ALLER AJAX HEUHHH HELEMAAL ALLES IN AMSTERDAM
Naja vakopleiding.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat je een studie had afgerond
Mijn username is niet van gisteren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n charme die maar weinig bezitten. Nice.
Eet er een paar opquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
Heb niet genoeg karamelsaus voor al mn minicheesecakes, wat nu
Minder ckal wees blij dikzakquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
Begint wel op te vallen he?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij het zegt is het vaak waar ook, echt een schat aan mensenkennis niet normaal
Ander sausje eroverheen, probleem opgelost.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
Party chat, en dan is mijn vriendin weer boos.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon kankeren in global chat/channel?
Oh speel je samen? Dat is wel grappigquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Party chat, en dan is mijn vriendin weer boos.
Ja wat gaan we doen dan slaan door een beeldscherm heen. Kan jullie allemaal de moeder en jullie elkaar allemaal de moeder.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gevaarlijk maar jij kan dat maken want je bent een vrouw
Oh ja goed puntquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wat gaan we doen dan slaan door een beeldscherm heen. Kan jullie allemaal de moeder en jullie elkaar allemaal de moeder.
Een van de vele voordelen van een vagina hebben zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gevaarlijk maar jij kan dat maken want je bent een vrouw
Nee slaap op de bankquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh speel je samen? Dat is wel grappig
Natijd maak je het goed in bed zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |