Ik zie dat ik Cattaneo opeens niet in mijn team heb.quote:
Terechte opmerkingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
'WE' hebben de dagzege. Geen idee wie het is.
Nog een reden om niet aan die FOK!Subleague mee te doen. Nobody's die nooit hun gezicht hier laten zien en onder een schijtlollig naampje meespelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
'WE' hebben de dagzege. Geen idee wie het is.
37equote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik neem aan dat de dagwinnaar franklop is?
Tjezusquote:
Kom ruim een miljoen te kort zelfs voor winst.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
TjezusDacht dat je met de top 3 wel een top 5 plekje zou hebben vandaag..
Dat ben ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik neem aan dat de dagwinnaar franklop is?
Je had teveel dure krachten die niet presteren:quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Kom ruim een miljoen te kort zelfs voor winst.
Bedankt, zie nu dat Pello heeft gewonnen (had hem pas op het laatste moment erin gegooid).quote:
Ssstquote:
quote:Speaking seconds after the stage finish, the stage winner Pello Bilbao said: “It's a really important day for me today. It took me a long time to get my first stage win in a Grand Tour. It was a very big advantage to have two riders in the breakaway. Andrey [Zeits] pulled a lot. Dario [Cataldo] was our designated rider but it was such a hard and complicated stage that eventually who made the breakaway was improvised.”
En dan moet het familieweekend nog komenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
We liggen nog maar minder dan een half miljoen achter op die "andere" subleague. @:Koffieplanter @:Slobeend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |