Montaguti?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog een andere Androni in mn hoofd
Weten we in ieder geval wie we er weer uit moeten halen hahaha.quote:Op donderdag 16 mei 2019 04:39 schreef maxi-mus het volgende:
R_R heeft 5 van mijn 9 namen genoemd. (lol)
Dan vergeet ik Nando tenminste niet meer :’)quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hieronder worden de 10 meest geselecteerde renners van 'Etappe X" weergegeven.
Ik vind dit niet zo'n leuke functie eigenlijk.
In een kwartier kan ik mijn team niet maken hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd maken, desnoods gewoon naar de wc gaan.
Je hebt al 5 van de 9 namen van R_Rquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:23 schreef franklop het volgende:
[..]
In een kwartier kan ik mijn team niet maken hoor
Twee keer gevallen dus ja ik weet het niet. (Knox)quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:45 schreef Fretwork het volgende:
Wat denken jullie van Knox?
Was in vorm en staat op 15 minuten
Durf wel te gokken op dat Ten Dam het gaat proberen, gisteren netjes laatste geworden. Maar die zal wel amper punten pakken.
Goed puntquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee keer gevallen dus ja ik weet het niet. (Knox)
Mad !quote:
Lau van Bau en Lau gekozen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:45 schreef Fretwork het volgende:
Wat denken jullie van Knox?
Was in vorm en staat op 15 minuten
Durf wel te gokken op dat Ten Dam het gaat proberen, gisteren netjes laatste geworden. Maar die zal wel amper punten pakken.
Nee, uiteindelijk Contiquote:
4quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb er 3 mee, dat kon slechter. Wie biedt hoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |