Al wel een beetje een pokdalige huid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
quote:
Ja, die heb ik hier al als schilderij hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje waar je Hermione te grazen neemt
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een engel xD
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?quote:
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Freddie Mercury voordat hij aids had.
Vreemd bierquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
14 keer zelfsquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat je review over Heineken er ook op?
Sow, we hebben hier met een kunstkenner te makenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt een aangepaste versie van degene die je net al postte.
Je zag hier duidelijk dat Johannes Vermeer in zijn luie fase zat hier.
Volgens mij zag ik die staan bij de Jumbo. Mijn aankoop pas ik natuurlijk aan op de review van jou en Saind.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ik ga zo een biertje vatten. Heb nu Jungle Joy staan. Wat is jouw mening over dit bier?
[..]
Wel dedication dat René de act nog steeds doorvoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |